آزادکاران کشور قبل از عزیمت به عراق، صبحانه را میهمان هتل فرودگاهی بودند
آزادکاران کشور قبل از عزیمت به عراق، صبحانه را میهمان هتل فرودگاهی بودند
مربی و اعضای تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران که عازم سفر به کشور عراق بودند، قبل از عزیمت به آن کشور با حضور در هتل فرودگاهی امام خمینی(ره) صبحانه را میهمان هتل بودند.

به گزارش نبض انرژی به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، ملی پوشان کشور با وجود اینکه CIP را رزرو بودند اما با مذاکره و پیگیری های مدیریت هتل فرودگاهی، در هتل رکسان حضور یافتند و صبحانه را در این هتل صرف کردند.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ضمن تقدیر و تشکر از میهمان نوازی مسئولان هتل فرودگاهی، با انتشار عکس ها و پیامک هایی در شبکه های اجتماعی این میهمان نوازی را ستودند.
هتل‌های فرودگاهی در تمام نقاط دنیا بهترین گزینه برای اقامت‌های کوتاه مدت قبل یا بعد از پرواز است اما در هتل‌های فرودگاهی رکسان و رمیس با توجه به اصل میهمان نوازی ایرانیان، خدماتی نیز برای گذراندن زمانی به مراتب بیشتر برای انواع گردشگران ورودی اعم از گردشگران سلامت، تیم‌های ورزشی، کمپ‌های آموزشی و… درنظر گرفته شده است.
آزادکاران کشورمان برای یک اردوی 10 روزه تدارکاتی به عراق عزیمت کردند.
هتل های “رکسان” و”رمیس” زیرنظر شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات وابسته به شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) نزدیکترین هتل های کشور به فرودگاه امام خمینی(ره) هستند.