ساخت پتروشیمی روانسر بزودی آغاز می‌شود
ساخت پتروشیمی روانسر بزودی آغاز می‌شود
معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی پتروشیمی روانسر با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیارد تومان بزودی آغاز می شود.

بهزاد باباخانی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع استان ویژه واحدهای اقتصادی شهرستان روانسر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان روانسر در حوزه‌های مختلف گفت: شهرستان روانسر پیشانی ورود به منطقه ثبت جهانی شده اورامانات است و ظرفیت‌های زیادی در زمینه گردشگری دارد. روانسر همچنین یکی از شهرستان‌های برخوردار و پر پتانسیل استان در حوزه کشاورزی است.

به گزارش نبض‌انرژی،وی افزود: در حوزه صنعت نیز می‌توان روانسر را یکی از شهرستان‌های موفق ذکر کرد که بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی آن فعال و تعداد واحدهای راکد آن نسبت به دیگر شهرستان‌های استان کمتر است.

باباخانی اظهار داشت: در راستای عمل به شعار سال ۱۴۰۰ مبنی بر پشتیبانی و حمایت از تولید جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هر هفته در یکی از شهرستان های استان برگزار می شود تا در کنار بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مدیران از نزدیک و به شکل میدانی در جریان مشکلات این واحدها قرار گیرند.

معاون استاندار کرمانشاه پروژه پتروشیمی EPDM روانسر را یکی از طرح‌های مهم در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ذکر کرد و گفت: محصولی که از این پتروشیمی به دست می‌آید یکی از محصولات مهم در حوزه پتروشیمی کشور است و مراحل تامین زمین و اخذ مجوزها توسط شرکت پترول وابسته به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس انجام شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم باشیم.