بیش از 3 هزار خودروی عمومی در استان اردبیل‌‌‌ دو‌گانه‌سوز شد
بیش از 3 هزار خودروی عمومی در استان اردبیل‌‌‌ دو‌گانه‌سوز شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون بیش از سه هزار دستگاه خودرو در سطح منطقه دوگانه سوز شد.

سید حجت مدنی با اعلام این خبر افزود: تاکنون مالکان سه هزار و ۵۴۴ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد سه هزار و ۲۴خودرو دو گانه سوز شدند و۵۲۰ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.

به گزارش نبض‌انرژی، وی با اشاره به آغاز دو گانه سوز کردن خودروهای مسافر بر اینترنتی افزود: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه سوز با اولویت ماشین های پر مصرف و اعطای یارانه از ماه های قبل شروع شده است و بر اساس آن حدود 75 درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه های مجاز تبدیل اقدام کنند.

نزدیک به 10 هزار تن گاز مایع در استان اردبیل بصورت الکترونیکی توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی با اعلام این خبر گفت: در هشت ماهه گذشته از سال جاری نزدیک به 10هزار تن گاز مایع در نواحی شش گانه استان بصورت الکترونیک توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی درباره توزیع الکترونیکی گاز مایع با زیر ساخت بانکی اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده نه هزار و 935 تن گاز مایع در این استان تامین و توزیع شده است که در قیاس با مدت مشابه سال قبل 11 درصد کاهش داشته است.

مدیر منطقه هدف از اجرای این طرح را تامین رفاه شهروندان در راستای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، استفاده غیر مجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستانهای زیر پوشش اعلام کرد.

مدنی تاکید کرد : با اجرای این طرح، توزیع گاز مایع از طریق کارت بانکی که در سایت تجارت آسان به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام شده است، اجرایی خواهد شد و افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اند، می توانند بدون واسطه و بصورت غیر حضوری، با مراجعه‌ به سایت تجارت آسان در این سامانه ثبت نام کنند و سیلندر گاز مایع مورد نیاز خود را با نرخ مصوب وزارت صمت از طریق کارتخوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند. خرید سوخت فقط از طریق کارت بانکی میسر است.