نگاه ویژه کمیسیون انرژی به رفع مشکلات سرمایه ‌انسانی صنعت نفت
نگاه ویژه کمیسیون انرژی به رفع مشکلات سرمایه ‌انسانی صنعت نفت
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون انرژی به همراه بعضی دیگر از کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی به مشکلات منابع انسانی وزارت نفت نگاه ویژه دارد.

به گزارش نبض‌انرژی،به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، فریدون حسنوند روز جمعه (۱۹ آذرماه) در بازدید از منطقه عملیاتی پارسیان، در نشست مشترک کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با گروه اجرایی پروژه احداث ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی و مسئولان استانی در محل اجرای این طرح، گفت: این اطمینان‌خاطر را می‌دهم که یکی از دغدغه‌های جدی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به‌همراه بعضی دیگر از کمیسیون‌ها، رسیدگی به مسائل منابع‌ انسانی است، زیرا در تنوع قراردادهای استخدامی تضییع حقوق رخ داده است و ما به‌دنبال این هستیم که احقاق حق شود و انگیزه‌ این نیروها در حوزه مادی تأمین شود.

وی ادامه داد: متوجه هستیم در کشورهای پیرامونی ما شرایط حقوقی و رفاهیات کارکنان به چه صورت است، اما با درک تنگناهای دولت، به‌دنبال آن هسیتم سرمایه‌های علمی، فکری و نیروهای انسانی و مدیریتی از کشور خارج نشوند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به وسعت کشور، کارهای بزرگی که در حال انجام است نویدبخش آینده‌ای درخشان برای نسل‌های جوان است.

حسنوند در ادامه گفت: نباید امیدواری را به یأس و نامیدی در جامعه تبدیل کنیم، زیرا انجام  کارهای بزرگی که اکنون جزء کارهای روزمره و عادی است، در گذشته جز آرزوهای ما بود، بنابراین باید توسعه خودباوری، اعتماد به نفس و امیدآفرینی جزو وظایف همه ما باشد.

وی اظهار کرد: در کنار رسیدگی به حوزه‌های فنی و تخصصی و نگاه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی و منابع انسانی، به‌دنبال این هستیم از این تجربه‌ها در دیگر جاها استفاده و با انتقال امیدآفرینی به جامعه، مسیر توسعه و پیشرفت کشور تسهیل شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به خود می‌بالیم که چنین نیروهای وفادار به اسلام، انقلاب، رهبری و مردم عزیز داریم و بی‌شک همه ما در دولت و مجلس در جبهه انقلاب و زیر سایه ولایت و رهبری در حال خدمت هستیم.

حسنوند ادامه داد: بسیاری در بیرون از کشور و افراد نادان در داخل کشور به‌دنبال صدای شکستن استخوان‌های انقلاب هستند، اما به لطف خدا هر روز استحکام نظام بیشتر می‌شود.

وی در پایان گفت: امروز باید تمرکز همه ما بر اقتصاد، معیشت و بحث تولید باشد تا در کنار آن بتوانیم بنیان‌های مذهبی، دینی و فرهنگی را مستحکم کنیم تا این اتقلاب به اهداف ترسیم‌شده آن از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نایل شود.