قابلیت پیش‌بینی نتیجه مسابقات از نسخه جدید گردش‌پی برای هواداران پرسپولیس
قابلیت پیش‌بینی نتیجه مسابقات از نسخه جدید گردش‌پی برای هواداران پرسپولیس
نسخه جدید اپلیکیشن "گردش‌پی" بانک گردشگری در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (اینوکس 2021 ) رونمایی شد.

به گزارش گروه اقتصادی نبض انرژی به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در نسخه جدید اپلیکیشن گردش‌پی دارندگان کارت هواداری پرسپولیس می‌توانند با پیش‌بینی نتیجه مسابقات برای پرسپولیس، از جوایز ارزنده درنظر گرفته شده نیز بهره‌مند شوند.
دارندگان کارت هواداری پرسپولیس که اپلیکیشن گردش پی را نصب کرده اند، چنانچه در سامانه شباهنگ افتتاح حساب کرده باشند، به صورت خودکار قابلیت حضور در سامانه برای پیش بینی نتیجه مسابقات برای پرسپولیس را خواهند داشت.
اما چنانچه به شعبه بانک گردشگری مراجعه کرده باشند، باید در بخش مدیریت کارت، کارت هواداری پرسپولیس دریافت کرده باشند که بعد به صورت خودکار در رده های هوادار حامی، همراه و یا دوآتیشه قرار می گیرند و متناسب با امتیازات خود در قسمت پیش بینی مسابقات شرکت می‌کنند.
یادآور می شود چنانچه کارت هواداری افراد در گردش‌پی ثبت نشده باشد، دسترسی به قسمت پیش‌بینی مسابقات برای آنها وجود نخواهد داشت.
بر اساس این گزارش، در قسمت پیش‌بینی مسابقات که قابل ویرایش نیست، فقط یک بار می‌توان پیش‌بینی نتیجه مسابقه برای تیم پرسپولیس را به صورت برد، باخت یا مساوی ثبت کرد. همچنین از لحظه شروع مسابقه، این قابلیت لغو و وارد مرحله قرعه‌کشی می‌شود.
نسخه جدید اپلیکیشن گردش پی به گونه ای است که کاربران بتوانند بدون دانش قبلی، به راحتی فرایند افتتاح حساب ، صدور کارت و انجام تراکنش های روزمره شان را انجام دهند.
قابلیت های نسخه جدید اپلیکیشن گردش پی، شامل بهبود عملکرد سیستم، ارتقاء امنیت، تغییر رابط کاربری، پشتیبانی از Dark Mode ، صدور آنلاین کارت هدیه و ارسال به سراسر کشور ، مشاهده موجودی کارت متصل به شبکه شتاب و همچنین سامانه مدیریت چک صیادی است.
” گردش‌پی”، اپلیکیشنی رایگان است که امکان استفاده از خدمات بانکی و پرداختی را برای همه کاربران فراهم کرده است. امور بانکی در “گردش‌پی” بدون نیاز به مراجعه به شعبه انجام می‌شود.
برای بهره‌مندی از خدمات این اپلیکیشن کاربردی می‌توان به آدرس shabahang.tourism-bank.com
مراجعه و آخرین نسخه Android و iOS اپلیکیشن گردش‌پی را دریافت کرد.