آمادگی برای اعطای تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش به صاحبان واحد‌های تجاری میکامال
آمادگی برای اعطای تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش به صاحبان واحد‌های تجاری میکامال
مدیران ارشد بانک گردشگری در نشست مشترک با مالکان مجموعه میکامال کیش، از اعلام آمادگی این بانک برای پرداخت تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش به صاحبان واحد‌های تجاری میکامال خبر دادند.

مدیران ارشد بانک گردشگری در این نشست، بسته‌های سرمایه گذاری این بانک برای سرمایه گذاران میکامال را تشریح کردند و اعلام کردند که برای پرداخت تسهیلات در بخش تجهیز دکوراسیون واحد‌های تجاری و همچنین سرمایه در گردش آماده هستند.

به گزارش گروه اقتصادی نبض انرژی به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، قائم مقام و عضو هیات مدیره بانک گردشگری در این نشست که در مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس کیش برگزار شد، گفت: بسته اعتباری درنظر گرفته شده بانک گردشگری برای مالکان واحد‌های تجاری کیش به گونه‌ای است که رضایت تمام علاقه‌مندان را برای استفاده از این ظرفیت جلب کرده است.
حسین رحمتی با بیان اینکه روز ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ برای افتتاح رسمی میکامال کیش پیش بینی شده است، افزود: افتتاح مجموعه منحصر بفرد میکامال موجب تغییر و تحول در بخش گردشگری کیش و رونق اقتصادی این منطقه خواهد شد.
وی تصریح کرد: بانک گردشگری از بانک‌های موفقی است که تعامل دوسویه با مشتریان را ملاک کار خود قرار داده و برگزاری این نشست شاهد همین موضوع است؛ لذا آمادگی داریم تمام خدمات بانکی را برای همه مشتریان به ویژه مالکان واحد‌های تجاری میکامال کیش ارائه کنیم. بانک گردشگری امروز شعبه محوری را کنار گذاشته و مشتری محوری را انتخاب کرده است.
عضو هیات مدیره بانک گردشگری گفت: امروز بانکداری نوین مطالبه همه مردم است لذا این بانک به راه اندازی بانکداری مجازی به صورت کاملا آنلاین اقدام کرده و به زودی خدمات جدیدی را ارائه خواهد کرد و این احترام و تکریم کسانی است که بانک گردشگری را برای دریافت خدمات بانکی انتخاب کرده اند.
رحمتی با اشاره به نامگذاری امسال به تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها افزود: بانک گردشگری به سرمایه گذاری‌هایی که منجر به تولید، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شود، توجه ویژه کرده و این مسئله جزء راهبرد‌های این بانک است.
وی خطاب به مالکان واحد‌های تجاری میکامال گفت: بانک گردشگری سهامدار عمده میکامال است و اعتقاد دارد که این مجموعه بی نظیر است لذا از این پس نقطه اتصال شما بانک گردشگری شعبه کیش خواهد بود.
معاون اعتبارات بانک گردشگری نیز در این نشست که شمار زیادی از مالکان واحد‌های تجاری میکامال کیش حضور داشتند، گفت: پروژه میکامال یک پروژه ملی است که با پشتوانه بانک گردشگری به ثمر رسیده و امیدواریم هر چه زودتر تکمیل و به طور رسمی به بهره برداری برسد.
رضا مجیدی با تشریح بسته اعتباری بانک گردشگری برای مالکان واحد‌های تجاری میکامال افزود: این بسته اعتباری شامل دو بخش سرمایه ثابت و سرمایه در گردش است که به تصویب اعضای هیات مدیره رسیده و همه مالکان میکامال می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: تسهیلات ثابت بانک گردشگری به ازای هر مترمربع ۱۰۰ میلیون ریال برای تجهیز دکوراسیون واحد‌های میکامال پیش بینی شده و برای بازپرداخت آن یک دوره شش ماهه تنفس درنظر گرفته شده است. معادل ۲۰ درصد هزینه دکوراسیون به عهده مالک و ۸۰ درصد آن را بانک تقبل می‌کند.
مجیدی اضافه کرد: تسهیلات اعتباری سرمایه در گردش نیز بر اساس اعتبارسنجی واحد‌های تجاری خواهد بود که زمان بازپرداخت آن طبق ضوابط بانک مرکزی ۱۲ ماه است.
مدیرعامل میکامال کیش نیز در این نشست با بیان اینکه کمک‌های بانک گردشگری پروژه میکامال کیش را به نتیجه رساند، اعلام کرد: اگر کمک‌ها و حمایت‌های بانک گردشگری نبود، پروژه میکامال به ثمر نمی‌رسید.
نادر کشتکار گفت: بانک گردشگری کاری کرد کارستان و این بار سنگین (میکامال) را به نتیجه رساند.
وی شهامت مدیران ارشد، اعضای هیات مدیره و سایر بخش‌های بانک گردشگری را ستودنی خواند و افزود:‌ای کاش دیگر بانک‌ها نیز از محل سودآوری خود، بخشی را مانند بانک گردشگری در کیش سرمایه گذاری می‌کردند.
کشتکار ادامه داد: مجموعه میکامال به عنوان یک سرمایه ملی متعلق به شما مالکان واحد‌های تجاری است و به جای اینکه این سرمایه‌ها در خارج کشور برود، در داخل کشور در گردش است.
وی تصریح کرد: امروز نتیجه ۹ سال تلاش مهندسان، متخصصان و کارگران زحمتکش این پروژه به ثمر نشسته و پروژه میکامال به عنوان نگین درخشان کیش مطرح شده و در آینده نزدیک به هدف اصلی گردشگران تبدیل خواهد شد.
کشتکار گفت: زمان افتتاح رسمی پروژه میکامال کیش همزمان با عید سعید مبعث در روز دهم اسفند ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.