تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش
تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با اشاره به تدابیر ویژه برای حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش، گفت: برندینگ و تعالی سازمان باید در زمره اولویت ‎های همه پرسنل شرکت باشد.

به گزارش نبض‌انرژی،به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفتکش، حسین شیوا‌ به همراه مدیران ارشد این شرکت، در سومین هفته کاری خود بعد از انتصاب به عنوان مدیرعامل، با عزیمت به منطقه عملیاتی عسلویه و بازدید از کشتی‎‌های این منطقه، پای صحبت‎های دریانوردان این شرکت نشست.

در این نشست‎‌‌ چند ساعته که با حضور همه پرسنل ناوگان نفتکش برگزار شد، دریانوردان ناوگان مشکلات و مسائل جاری خود را به صورت بی‌‎واسطه با مدیرعامل شرکت در میان گذاشتند.

پس از طرح مشکلات از سوی دریانوردان، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به مدیریت‌‎های مختلف این شرکت دستور داد تا راهکارهای عملی برای حل این مشکلات را جهت طرح در کمیته ویژه‎ای که بدین منظور تشکیل خواهد شد، ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه ارتقای وضعیت نیروی انسانی شرکت، یکی از مهمترین اولویت‎‌هااست، بیان کرد: از همان ابتدای حضور در شرکت ملی نفتکش ایران، بنا را بر این گذاشتم که به صورت متناوب و در دوره‎‌های زمانی مختلف، با حضور در میان دریانوردان ناوگان به صورت مستقیم و بی‎‌واسطه با آنان به گفت‌‎وگو بنشینم.

وی افزود: این روند و دیدار با دریانوردان ناوگان، به صورت منظم ادامه خواهد یافت، تدابیر ویژه‌ای برای حل مشکلات دریانوردان شرکت ملی نفتکش داریم.

شیوا، حفظ و ارتقای کرامت انسانی پرسنل را خط قرمز خود عنوان کرد و گفت: کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان ابعاد مختلفی دارد، از بهبود تعامل مدیریت با دریانوردان گرفته تا نحوه برخورد و رفتار پرسنل ستادی با این افراد و همچنین بهبود رفاهیات و تسهیلات مختلف، همگی در زمره اولویت‌‎های ارتقای کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان محسوب می‎‌شود.

عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران‌ با بیان اینکه برندینگ و تعالی سازمان باید در زمره اهداف و اولویت‌‎های همه پرسنل شرکت باشد، ادامه داد: برند ان آی تی سی به عنوان یکی از بزرگ‎ترین شرکت‌‎های کشتیرانی نفتی دنیا، باید احیا شده و هیچ گونه خدشه‌‎ای بر این برند قابل تحمل نیست.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، توجه به خودباوری را گام مهمی در این مسیر دانست و افزود: تیم مدیریتی جدید وظیفه دارد که انگیزه پرسنل و دریانوردان را برای احیای برندینگ شرکت ملی نفتکش ایران بالا ببرد.