سالن مسابقات ورزشگاه شهدای نفت شهرستان مهر سال۱۴۰۱افتتاح می شود
سالن مسابقات ورزشگاه شهدای نفت شهرستان مهر سال۱۴۰۱افتتاح می شود
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: با پیگیری های صورت گرفته، سالن مسابقات ورزشگاه شهدای نفت شهرستان مهر سال۱۴۰۱افتتاح می شود.

عباس حاجی زاده صبح دوشنبه در جریان بازدید علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های نیمه تمام لامرد و مهر مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزشگاه شهدای نفت شهر مهر دارای چند فاز است که در فاز اول شامل سالن بانوان و استخر اجرا شده است و یک سالن مسابقات در حال اجرا است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: خوابگاه، بخش اداری، خانه جوان و استودیو مسابقات، پیاده رو سلامت در فاز اول دیده می‌شود

به گزارش نبض‌انرژی،وی گفت: در فاز اول قراردادی که با پیمانکار بسته شده اعتبار بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای سالن پیش بینی شده است.

وی گفت: این پروژه از سال ۹۶ آغاز به کار کرده بود و تا سال گذشته فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با خلع ید پیمانکار قبلی و آغاز کار پیمانکار جدید این پروژه پیشرفت بسیار خوبی داشته است و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ استخر و سالن مسابقات ورزشگاه شهدای نفت شهرستان مهر را به بهره برداری برسانیم.

حاجی زاده افزود: برای تکمیل این پروژه نزدیک به ۳۰ الی ۴۰ میلیارد تومان نیاز است که از این میزان ۷.۵ میلیارد تومان آن سال ۹۶ از محل اعتبارات نفت و گاز تأمین شده است و ۳ میلیارد آن از محل استانی و ۱.۵ میلیارد آن با تلاش‌های نماینده مردم لامرد و مهر تأمین شده است.

در ادامه نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خواستار پایان دادن به ساخت سالن مسابقات و استخر مجموعه ورزشی شهدای نفت شهرستان مهر به صورت کامل تا تیر ماه ۱۴۰۱ شد و گفت: سالن ورزشی بدون آب، برق و گاز تعریف شده نیست لذا لازم است با تلاش بیشتری این امر پیگیری و تسریع شود.

 

مهر