3500 خودروی عمومی در کردستان به صورت رایگان گازسوز شد
3500 خودروی عمومی در کردستان به صورت رایگان گازسوز شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از گاز سوز شدن 3 هزار و 500 خودروی عمومی در استان از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه‌ سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون خبرداد.

عبدالله گیتی‌منش در سنندج، افزود: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از مرداد ماه سال ۹۹ در استان آغاز شده و با توجه به تداوم اجرای طرح شهروندان می‌توانند بامراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و نوبت تبدیل دریافت کنند.

به گزارش نبض‌انرژی،وی با اشاره استقبال خوب شهروندان کردستانی از اجرای طرح مذکور از افتتاح ششمین مرکز دوگانه سوزنمودن خودروهای عمومی استان در شهر سقز خبرداد و اظهارداشت: هم اکنون سه مرکز در سنندج و سه مرکز در شهرهای سقز ، قروه و بیجار نسبت به تبدیل رایگان خودروهای عمومی اقدام می‌نمایند.

وی از اقدامات و پیگیری‌های شرکت جهت فعال شدن دو مرکز دیگر در شهرستان‌های دیواندره و کامیاران خبرداد و اظهار داشت: ثبت نام 200 دستگاه خودرو عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی آنها انجام شده و در انتظار تبدیل به سر می‌برند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان درادامه با بیان اینکه 52 باب جایگاه CNG در استان به شهروندان خدمات ارائه می دهند افزود :روزانه بیش از 500 هزار متر مکعب سی ان جی درجایگاههای سی ان جی استان کردستان مصرف می‌شود.