زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه اعلام شد/مبلغ یارانه ها افزایش پیدا میکند
زمان واریز یارانه نقدی آبان ماه اعلام شد/مبلغ یارانه ها افزایش پیدا میکند
در هفته آینده نیز باید یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان واریز و پرونده یارانه آبان بسته می‌شود، اما به نظر می‌رسد دولت برای ماه آینده برنامه افزایش مبلغ یارانه‌ها را دستور کار داشته باشد.

در هفته‌ای که گذشت اولین یارانه آبان یعنی یارانه معیشی بنزین به حساب سرپرستان خانوار حدود ۶۰ میلیون نفر واریز شد. در هفته آینده نیز باید یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان واریز می‌شود.

به گزارش نبض‌انرژی،صد و بیست و نهمین مرحله یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به ازای هر نفر باید در روز ۲۰ آبان یعنی پنجشنبه آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

معمولا یارانه‌ها آخرین ساعت روز واریز می‌شود، به نحوی که سرپرستان خانوار صبح روز ۲۱ آبان یارانه خود را دریافت کرده‌اند.

این یارانه برای خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به همراه افزایش حداقل مستمری پرداخت می‌شود.

همچنین تقریبا همه یارانه‌بگیران در بهار سال قبل مرحله اول وام کرونا را گرفتند. حدود ۲۱ میلیون خانوار وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی را گرفتند که اقساط آن از یارانه ماهانه آن‌ها کسر می‌شود.

در واقع برحسب مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی‌های قبلی صورت گرفته، هفدهمین بخش از اقساط تسهیلات قرض الحسنه کرونا، از یارانه نقدی آبان برداشت می‌شود.

با واریز یارانه نقدی در هفته آینده، پرونده واریز یارانه‌های آبان بسته می‌شود، اما به نظر می‌رسد دولت برای ماه آینده برنامه افزایش مبلغ یارانه‌ها را دستور کار داشته باشد.