صندوق پالایش یکم، امروز در اولین روز هفته مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۶.۴۳ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۷ هزار و ۵۰۰ ریال معامله شد، دارایکم نیز با افزایش ۸.۵۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۳۷۳ تومان معامله شد

به گزارش نبض‌انرژی،در معاملات اولین روز هفته، شاخص کل بورس ۴۲ هزار و ۲۲۱ واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحد رسید؛ و نماد پالایش یکم و دارایکم طبق روال روز‌های گذشته همچنان در مدار صعودی قرار دارد. شپنا (شرکت پالایش نفت اصفهان) پس از نماد شستا بیشترین ورود پول حقیقی را داشت. شبندر، شپنا، شتران و شبریز از نماد‌های شاخص‌ساز بورس امروز بودند. شپنا و شبندر از نماد‌های پرتراکنش بازار امروز بودند. امروز هم همانند روز‌های گذشته پالایش بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کرد و دارایکم در رده بعدی قرار گرفت.
سهامدارانی که بعد از یک سال از فروش هنوز این صندوق را نگهداری کرده اند، الان زیان ۲۲ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) افزایش ۴.۶۶ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۴.۸ درصدی و شبندر (پالایش نفت بندرعباس) با افزایش ۴.۶۷ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با رشد ۴.۵۶ امروز را به پایان رساندند

ارزش پالایشی یکم ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰

امروز شنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۶.۴۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۵.۴۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۶۷۹ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

افزایش ارزش پالایش یکم ۱۵ آبان |پالایش بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کرد

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۸.۵۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۳۷۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون ۴۷۴ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملات ۱۲ هزار و ۵۴۰ تومان معامله شد.

افزایش ارزش پالایش یکم ۱۵ آبان |پالایش بیشترین ارزش معاملات را از آن خود کرد