هیئتی از وزارت نفت برای بررسی مشکلات منابع انسانی به بوشهر رفت
هیئتی از وزارت نفت برای بررسی مشکلات منابع انسانی به بوشهر رفت
پیرو وعده اخیر وزیر نفت، هیئتی ۱۲ نفره برای بررسی مسائل شغلی، قراردادی و معیشتی کارکنان غیررسمی صنعت نفت راهی بوشهر شدند.

جواد اوجی، وزیر نفت در سفر اخیر خود به استان بوشهر، در جمع مردم شهرستان جم وعده تشکیل گروهی به منظور ریاست مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری وزارت نفت را داد تا به بررسی بحث معیشت و قرارداد‌های کارکنان حجمی در بخش‌های مختلف صنعت نفت اعم از بخش خدماتی، پالایشگاهی و تعمیراتی پرداخته شود.

به گزارش نبض‌انرژی،به همین منظور با هماهنگی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، هیئتی ۱۲ نفره متشکل از نمایندگان شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ریاست مدیرکل آموزش، برنامه‌ریزی نیروی انسانی و تحول اداری منابع انسانی راهی بوشهر شده‌اند تا به مشکلات کارکنان رسیدگی کنند.
مهدی علی‌مددی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت در این باره گفت: این هیئت که پیرو دستور وزیر نفت تشکیل و به عسلویه اعزام شده است، دوشنبه نشستی با مسئولان و رؤسای منابع انسانی شرکت‌های مستقر در عسلویه (نفت، گاز و پتروشیمی) برگزار کرد و بناست نشستی با حضور همکاران قراردادی شاغل در شرکت‌های مستقر در عسلویه برگزار کند.
او افزود: این هیئت ضمن برگزاری جلسات کارشناسی به‌منظور شناسایی مشکلات کارکنان، امروز با هماهنگی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از تأسیسات صنعت نفت مستقر در عسلویه بازدید خواهند کرد.
علی‌مددی تصریح کرد: پس از بازگشت هیئت و ارائه گزارش‌ها، تمامی مشکلات مطروحه از سوی کارکنان بررسی می‌شود و رفع آن‌ها در اسرع وقت در دستور کار قرار می‌گیرد.