نوروزی: تعرفه های برق کمرشکن است
نوروزی: تعرفه های برق کمرشکن است
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از تعرفه های چند میلیونی اخیر برق عنوان کرد: این در حالی است که در این ماه ها روزی چندساعت برق نداشته ایم.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم گلستان در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس با استناد به ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس عنوان کرد: سال گذشته بحث طرح دو فوریتی استقلال آب و فاضلاب روستایی و شهری را داشتیم اما امسال مردم گلستان و شهرستان علی آباد کتول و کل کشور با کمبود آب مواجهه بودند که به شهرها و روستاهای آنها توجهی نشد اینکه فقط مدام تحقیق و تفحص و گزارش برای قوه قضاییه تنظیم شود تاثیری ندارد ما تقاضا داریم دیوان محاسبات به مسائل ورود کند.

به گزارش نبض‌انرژی،وی در بررسی های بودجه ۱۴۰۰ اصرار شده بود ارز ۴۲۰۰ تومانی برای دارو باقی بماند. در شرایط کنونی دارو و سرم در داروخانه ها یافت نمی شود.  وزیر بهداشت نظارت دقیقی نسبت به این موضوع داشته باشد.

نوروزی گفت: تعرفه های برق کمرشکن است مردم از آقای رئیسی و این دولت انتظار دارند، روزی چندساعت برق می رفت اما اکنون ۴ میلیون یا یک و نیم میلیون پول برق می آید آنوقت می گویند به صورت اقساط پرداخت شود؛ چگونه امکانپذیر است؟ ما نمایندگان باید اینگونه مسائل را دنبال کنیم. آب و برق و دارو از مسائل مهم مردم است.