نوبت بندی آب شهر بوشهر از سال آینده برداشته می‌شود
نوبت بندی آب شهر بوشهر از سال آینده برداشته می‌شود
بوشهر- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با اقدامات مورد نیاز، نوبت‌بندی آب شهر بوشهر از سال آینده برداشته می‌شود.

جعفر پورکبگانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشستی که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و مدیر آب شهرستان داشتم ضمن تاکید بر تسریع عملیات اجرایی شبکه آب و فاضلاب در محلات جنوبی خواستار حل مشکل کمبود آب شهر بوشهر شدیم.

به گزارش نبض‌انرژی،وی اضافه کرد: مقرر شد شورا و شهرداری هم افزایی با مجموعه آب و فاضلاب داشته باشند و مدیران آبفا اعلام کردند با تأمین ۸۰ هزار متر مکعب آب مورد نیاز شهر بوشهر از منابع فعلی و آب‌شیرین کن‌های در دست احداث از مهرماه سال آینده نوبت بندی آب شهر بوشهر برداشته می‌شود.

پورکبگانی از مذاکره با استاندار و موافقت وی جهت واگذاری پارک لیان به شهرداری بندر بوشهر خبر داد و افزود: پارک لیان بوشهر با مساحت ۶۰۰ هکتار در مرکز استان از شرایط چشم‌انداز ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: این پارک ساحلی زیبا ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در حوزه گردشگری و توریسم دارد.

وی تاکید کرد: این پارک می‌تواند به یکی از بزرگترین پارک‌های و مراکز تفریحی ورزشهای آبی و ساحلی جنوب کشور در جهت ایجاد نشاط و سرزندگی تبدیل شود.

پورکبگانی با بیان اینکه زیر ساخت‌های اولیه در این پارک فراهم و بخشی توسط شهرداری اجرا شده است افزود: این پارک نیازمند یک طرح جامع گردشگری است و با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری می‌توان رونق بسیار خوبی در اقتصاد شهری و تفریحات و سرگرمی شهروندان بوشهری و گردشگران داشته باشد.

وی اضافه کرد: در مذاکره‌ای که با استاندار بوشهر داشتیم، موافقت خود را برای واگذاری این پارک به شهرداری اعلام کردند و ما طی نامه‌ای به ایشان آمادگی خود را برای در اختیار گرفتن این پارک اعلام کردیم.