زمستان ۱۴۰۰ نزدیک و تعلل در گازرسانی به مشترکان نطنزی همچنان ادامه دارد
زمستان ۱۴۰۰ نزدیک و تعلل در گازرسانی به مشترکان نطنزی همچنان ادامه دارد
گروه استان‌ها - مردم نطنز و بادرود در این ایام به دلیل تعلل اداره گاز این شهرستان در اتصال گاز به منازل خود دچار مشکلات متعددی شدند.

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه‌های مختلف تلاش بسیار زیادی را برای رفع محرومیت از چهره شهرها و روستاهای نقاط مختلف کشور انجام داده‌اند و شاهد استقرار امکانات مطلوبی حتی در دورافتاده ترین روستاها هستیم که این روند توسعه‌ای همچنان با سرعت خوبی در دست اجرا است.

به گزارش نبض‌انرژی،شرکت گاز شهرستان نطنز نیز در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیار زیادی را برای گازرسانی به شهرها و روستاها انجام داده است و در حال حاضر بخش عظیمی از مردم نطنز و بادرود از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند اما طی چند ماه اخیر پیرامون نصب علمک گاز برای برخی از شهروندان مشکلاتی ایجاد شده که تاکنون رفع نشده است

یکی از اهالی منطقه بادرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: چند ماهی است که تقاضای نصب علمک گاز منزل را کردم اما هر بار بنا به دلایلی این مساله به تاخیر افتاده است و کاری از پیش نبردم.

یکی دیگر از شهروندان نیز اظهار داشت: متاسفانه طی ماه‌های گذشته برای نصب علمک گاز منزل مسکونی به مسوولان مربوطه مراجعه کرده‌ام ولی ظاهرا نبود پیمانکار جهت نصب علمک باعث شده است تا با مشکل مواجه شوم.

وی افزود: اتنظار داریم مسئولان اداره گاز شهرستان نطنز نسبت به مشکلات متقاضیان علمک گاز با حساسیت بیشتری پیگیری کنند زیرا با تغییر دمای هوا و ورود به فصل سرما  شرایط برای ما سخت‌تر خواهد شد.

یکی دیگر از ساکنان حاشیه شهر بادرود نیز به تسنیم ضمن اشاره به بروز مشکلات برای شهروندان در راستای واگذاری انشعاب گاز گفت: باتوجه به کاهش دما و تاخیر در واگذاری انشعاب گاز به ساکنان حاشیه شهر مشکلاتی برای خانواده‌ها بوجود آمده است.

وی افزود: اداره گاز بادرود عملیات نصب شبکه‌های گاز  را مدت‌ها قبل انجام داده است ولیکن برخی از صاحبان منازل از داشتن گاز بی‌بهره مانده‌اند و اکنون با سرد شدن هوا مردم خواستار کمک و پیگیری مجدانه مسئولان هستند.

امیر خوشاوی رئیس اداره گاز شهرستان نطنز نیز درباره مشکلات نصب علمک گاز متقاضیان در سطح شهرستان اظهار داشت: توسعه گازرسانی و خدمات به موقع به مردم از اهداف شرکت گاز است.

وی گفت: با پیگیری‌های فراوانی که طی هفته های اخیر در استان انجام‌شده است به‌زودی پیمانکار مربوطه با تجهیز کارگاه  در محل حاضر خواهد شد در حالی که یکی از عوامل دیر نصب شدن علمک گاز متقاضیان تعیین تکلیف پیمانکار در ماه‌های اخیر بوده است.

خوشاوی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای نصب علمک گاز ویژه مشترکان افزود: پیمانکار اوایل آبان‌ماه شروع به کار می‌کند و تمامب روند علمک گذاری و شبکه گازرسانی به متقاضیان منازل مسکونی در نطنز انجام خواهد گرفت.

همچنین محمد مهاجری رییس اداره گاز بادرود نیز اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های فراوانی که صورت‌گرفته است پیمانکار ظرف چند هفته آینده فعالیت خود را آغاز و متقاضیان علمک گاز در شهر بادرود از خدمات گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: اولویت اول گازرسانی به منازل مسکونی است که تأییدیه شهرداری را گرفته باشند و درخصوص گازرسانی به دامداری‌های منطقه نیز هرشخصی که  مراحل قانونی و  تأییدیه جهاد کشاورزی را داشته و متقاضی گاز باشد از خدمات آن بهره‌مند خواهد شد.

 

تسنیم