معاون وزیر نیرو: آبرسانی به مناطق محروم و مرزی کشور سرعت گرفت
معاون وزیر نیرو: آبرسانی به مناطق محروم و مرزی کشور سرعت گرفت
گروه استان‌ها ـ مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: محرومیت‌زدایی در مناطق مرزی استان‌ها به ویژه در حوزه آبرسانی یک ضرورت است که فوریت دارد.

به گزارش نبض‌انرژی،از اردبیل، حمیدرضا جانباز صبح امروز در بازدید از آخرین وضعیت شبکه‌های آبرسانی شهرستان گرمی اظهار داشت: جلب حدأکثری مردم با هدف ارائه خدمت به مردم و ساکنان مناطق محروم و مرزنشین برای جلب حدأکثری مردم در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بازدید از وضعیت مخازن آب و پروژه‌های اجرایی استان در مناطق محروم شهرستان گرمی، در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور اولویت آبرسانی به مناطق مرزی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برنامه‌ریزی مدون و منسجمی برای بهره‌مندی بسیاری از روستاهای دارای آب سالم محقق شده و به همین منظور درصدد هستیم روستاهای استان بدون آب شرب مناطق محروم و صفر مرزی را از نعمت آب بهره‌مند کنیم.

جانباز تصریح کرد: رضایتمندی مردم جزو اولویت‌های مهم صنعت آب و فاضلاب کشور بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

وی بیان کرد: روند پیشرفت سد عمارت و پروژه‌های اجرایی در حال احداث قابل قبول بوده و در این زمینه آبگیری این سد با هدف تسهیل آبرسانی به مردم منطقه در دستور کار قرار گرفته است.