۲۲۰ نیروگاه برق خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی احداث می شود
۲۲۰ نیروگاه برق خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی احداث می شود
خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برنامه ریزی برای اجرای ۲۲۰ طرح نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد طی امسال خبر داد.

مجید الهی راد قیمت پیش‌بینی‌شده برای اجرای طرح نیروگاه خورشیدی خانگی برای هر خانوار را ۸۵ تا ۹۵ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: اکنون یک هزار منزل مسکونی با سازه‌های مناسب برای احداث طرح نیروگاه خورشیدی در استان پیش‌بینی‌شده است که در مرحله اول، احداث ۲۲۰ مورد در برنامه امسال قرار دارد.

به گزارش نبض‌انرژی،مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به اقدامات انجام‌شده این نهاد در حوزه مسکن محرومان از محل تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: از محل تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان، ساخت ۴۰۱ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان مانه و سملقان آغازشده و از محل تفاهم‌نامه با سپاه نیز ۲۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان سراسر استان قرار است احداث شود.

الهی راد ساخت ۴۵ واحد مسکونی برای ایتام، ۱۰ واحد مسکونی خاصه برای روستای پیربز و ساخت ۵۰ واحد مسکونی از محل تعهدات خیران شرکت گلرنگ را نیز از دیگر واحدهای مسکونی در حال ساخت در استان نام برد.

وی در ادامه به راه‌اندازی کانون خیران اشتغال در استان اشاره کرد و افزود: این کانون به‌زودی با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد تا به‌این‌ترتیب وضعیت اشتغال پایدار محرومان به‌طور مطلوبی توسعه یابد.