مصرف ۴۴میلیون و ۲۳۸هزار مترمکعب گاز CNG در چهارمحال و بختیاری
مصرف ۴۴میلیون و ۲۳۸هزار مترمکعب گاز CNG در چهارمحال و بختیاری
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطفه گفت : در پنج ماهه سال جاری ۴۴میلیون و ۲۳۸ هزار مترمکعب گاز سی ان جی در استان مصرف شده است .

به گزارش نبض‌انرژی،از چهارمحال :جعفر سالاری نسب با بیان این خبر افزود :به ازای مقدار سی ان جی مصرف شده در بازه زمانی یکم فروردین تا ۳۱ مردادماه ، حدود ۴۴میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به مزیت‌های استفاده از سوخت پاک بیان کرد: مصرف سی‌ان‌جی در مقایسه با سوخت‌های فسیلی نظیر بنزین به لحاظ اقتصادی به صرفه‌ و ارزان تر است .

سالاری‌نسب با بیان اینکه طرح رایگان دوگانه سوز نمودن خودروهای عمومی نظیر وانت بارهای سبک و تاکسی‌های شهری از پارسال شروع شده و امسال نیز در حال اجرا است، ادامه داد:  مالکان این خودروها با ثبت نام اینترنتی در سایت GCR.niopdc.ir می‌توانند برای گاز سوز کردن وسیله نقلیه خود اقدام کنند. مدیر منطقه افزود ، تاکسی های اینترنتی (اسنپ و تپسی ) هم از تخفیف ۸۰ درصدی برای دو گانه سوز کردن خودرو

بهره مند می باشند . به این صورت که مالکان تاکسی های اینترنتی صرفا ۲۰ درصد هزینه دوگانه سوز کردن خودرو را پرداخت می نمایند.

وی گفت: درخصوص رعایت الزامات و استانداردسازی جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی برای سوخت‌رسانی ایمن در جایگاه‌ها، پایش‌ها و بازبینی‌های لازم توسط کارشناسان این شرکت به صورت مستمر انجام می‌گیرد.