پشت و پرده استعفای هیات مدیره صنعت نفت آبادان
پشت و پرده استعفای هیات مدیره صنعت نفت آبادان
صنعت نفت هر روز با مشکلات و حواشی جدیدی روبه‌رو می‌شود.

با شروع فصل نقل و انتقالات بسیاری از تیم های لیگ برتری برای حضور هر چه بهتر در لیگ بیست و یکم فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کردند.

به گزارش نبض‌انرژی،صنعت نفت آبادان که در طول فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و همین موضوع باعث شد تا این تیم درحالی که یکی از شانس های کسب سهمیه آسیایی بود در پایان لیگ بیستم مسابقات را در میانه جدول و در جایگاه دهم به پایان برساند.

اما شروع فصل نقل و انتقالات آغازی دیگر بر مشکلات صنعت نفت آبادان بود. درحالی که هواداران این تیم منتظر برنامه ریزی تیم در نیم فصل دوم با حضور سیروس پورموسوی سرمربی فصل قبل این تیم بودند اما به یک باره تمامی اعضای هیات مدیره این باشگاه و علی عیسی زاده مدیرعامل صنعت نفت از سمت خود استعفا دادند.

اگر چه با استعفا هیات مدیره مخالفت شد و کی شمس به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب شد اما گفته می‌شود پشت سر این استعفای هیات مدیره حضور یکی از نمایندگان شهر آبادان در مجلس شورای اسلامی بوده و در حالی که این باشگاه با مشکلات مالی روبه‌رو است اعلام کرده تنها در صورتی می تواند به این باشگاه کمک کمالی کند که هیات مدیره این باشگاه از سمت خود کناره گیری کنند و تیمی جدید  در هیات مدیره این باشگاه حضور پیدا کند.