در افتتاح پروژه های شاخص هفته دولت، ردپای شرکت گاز ایلام مشهود است
در افتتاح پروژه های شاخص هفته دولت، ردپای شرکت گاز ایلام مشهود است
معاون سیاسی امنیتی استاندارایلام با اشاره به اینکه درهر شهرستان و یا روستایی که پروژه افتتاح می شود، ردپای شرکت گاز استان ایلام مشهود است، گفت:شرکت گاز استان ایلام در بیشتر مناطق روستایی پروژه افتتاحی دارد که این مهم نشانه تلاش و کوشش و توجه به مناطق محروم استان است.

به گزارش نبض‌انرژی،الیاس فتاحی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی چم شیر سیروان افزود: شهرستان سیروان دارای 63 روستا می باشد که تاکنون 61 روستای آن که قابلیت گازرسانی دارند،گازدارشده و تنها روستای تاریخی سرابکلان  و چم روته مانده که انشاء الله  به زودی گازدار می شود و این شهرستان به مناطق سبز استان می پیوند.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان در بین دستگاههای خدمات رسان یکی از دستگاههای فعال در خدمات رسانی به مناطق روستایی است، اظهار داشت: با افتتاح شهر پهله 100 درصد مناطق شهری و 97 درصد مناطق روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که این موضوع باعث رضایت عمومی مردم از شرکت گاز شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام  با اشاره به اینکه 7 پروژه بمناسبت هفته دولت با حضور مسئولان محلی در شهرستان سیروان افتتاح شده است،تصریح کرد: احداث مدرسه 2 کلاسه روستای مله ماران، تکمیل دبستان چم روته، پل ارتباطی روستای حسن گاوداری، اجرای طرح هادی در 4 روستای سیروان، اصلاح شبکه برق و روشنایی معابر و گازرسانی به روستای چم شیر از جمله پروژه های افتتاحی شهرستان سیروان در هفته دولت بوده است.

فتاحی با بیان اینکه برای اجرای این تعداد پروژه 10 میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: شهرستان سیروان در زمینه های مختلف نیازمند توجه ویژه مسئولان است که انتظار میرود دولتمردان برای رفع مشکلات منطقه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان سیروان در طول 8 سال دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام و انقلاب به اثبات رسانند و در موقع نیاز در همه عرصه ها حاضر شدند، گفت: مردم شهرستان سیروان در زمان جنگ تحمیلی  نقش ارزنده ای داشته اند و امروزه می بایست در همه زمینه ها به آنان توجه ویژه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه مردم استان ایلام در زمان جنگ تحمیلی بعنوان مرزداران انقلاب اسلامی نفش خود را بدرستی ایفاء کردند،افزود: امروز وظیفه مسئولان است که به مشکلات آنان توجه کنند و برای آنها برنامه ریزی کنند.

فتاحی با اشاره به اینکه استان ایلام جز 3 استان برتر کشور در زمینه حضور در انتخابات بوده است،اظهار داشت:حضور باشکوه و مشارکت گسترده و حداکثری مردم شریف،غیور، مرزدار و ولایتمدار استان ایلام همگام با دیگرهموطنان در سراسر ایران اسلامی، در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه ای ماندگار و به یادماندنی و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

وی با بیان اینکه علیرغم تبلیغات معاندین و دشمنان نظام، مردم این استان حضور چشمگیری در انتخابات داشتند، تصریح کرد:ایلامیان همیشه در صحنه ثابت کردند با بصیرت انقلابی در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا و شهید سلیمانی عزیز همواره پیشقدم هستند و همچنان با صلابت در مسیر آرمان های والا و اصیل انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای بزرگوار و تحقق منویات مقام معظم رهبری،حرکت می کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم ایران و استان ایلام بار دیگر مایه وحدت، همدلی، عزت، سربلندی و اقتدار هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران شد، گفت:مردم با حضور گسترده در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور، نقش خود را به بهترین شکل ممکن نشان دادند و این مشارکت حداکثری، زمینه ساز تحولات و پیشرفت های بیشتر کشورمان می شود.

فتاحی به وضعیت شیوع کرونا در استان اشاره کرد و افزود: ایلام، دهلران، دره شهر، آبدانان، مهران، ایوان، چرداول، بدره و چوار در وضعیت قرمز و شهرستان های هلیلان، سیروان و ملکشاهی نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در بحث کرونا وضعیت استان خوب نیست و حتی 2 شهرستان استان در وضعیت حاد قرار دارند، اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم شرکت در مراسمات عزا، رعایت فاصله های اجتماعی و غیره در سطح استان ضروری است و می بایست مردم در این زمینه توجه ویژه ای داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:هر روز به تعداد مبتلایان و بستری ها افزوده می شود و این زنگ خطری است که استان را تهدید می کند و می بایست آحاد مختلف مردم به مصوبات ستاد استانی کرونا توجه و از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کنند.

فتاحی با بیان اینکه احداث بیمارستان در شهرستان سیروان ضروری است و می بایست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به این موضوع توجه کنند،افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم منطقه انتظار می رود که دانشگاه علوم پزشکی استان زمینه احداث بیمارستان و امکانات در منطقه فراهم کند.