حواشی مربوط به بررسی صلاحیت اوجی، مجلس را غیرعلنی کرد
حواشی مربوط به بررسی صلاحیت اوجی، مجلس را غیرعلنی کرد
در پی بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت و حواشی که به دنبال نطق الیاس نادران پیش آمد، مجلس جلسه غیرعلنی تشکیل داد.

در حالی که قرار بود پس از تنفس ۳۰ دقیقه‌ای به دلیل رعایت پروتکل‌ها نمایندگان کار بررسی صلاحیت‌ها را از سر بگیرند، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در جمع خبرنگاران گفت که درخواست جلسه غیر علنی داده تا اسناد نادران و توضیحات جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت بررسی شود.

به گزارش نبض‌انرژی،الیاس نادران در جریان مخالفت خود با اوجی با اشاره به جلسات خود با گزینه پیشنهادی وزارت نفت بیان کرد:  متاسفانه فرصت نیست جزئیات را ذکر کنم اما با جناب آقای اوجی جلسه گذاشتم و به ایشان عرض کردم قصد من راستی‌آزمایی است، اقرار به چیزی نیست، چند نکته را به ایشان گفتم برای اینکه بدانند من چه می‌دانم متاسفانه ایشان نگرفتند. گفتم لیست اموال در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است دیده‌اید؟ گفت نه کدام‌ها را می‌گویید؟  گفتم ۲۹۰ نماینده دیده‌اند، شما چه طور ندیدی؟ گفتم  شما چه دارید؟ گفت شما چه می‌دانی؟ گفتم من می‌پرسم شما باید جواب دهید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: آقای اوجی گفت من ۳ آپارتمان دارم که یکی از آن‌ها در میدان هروی است، یکی ارثی است که به خانمم رسیده است و دیگری ارثی است که به خودم رسیده است، گفتم من استعلام اموال شما را از نهادهای ذی صلاح گرفته‌ام ۹ مورد در ۲ صفحه است دوستان کسی که به این صراحت خلاف واقع می‌گوید، جاهای دیگر هم همینطور است.