زاگرس جنوبی با مدیریت اوجی توسعه یافت
زاگرس جنوبی با مدیریت اوجی توسعه یافت
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اشاره به حدود 10 سال همکاری با جواد اوجی در این شرکت، گفت: آقای اوجی در تاسیس شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی نقش داشت و در دوران مدیریتی وی، زاگرس جنوبی بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشت و به خوبی توسعه یافت. ابوالحسن محمدی در گفت‌وگو با شانا افزود: حدود 10 سالی که آقای اوجی به‌عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی مشغول فعالیت بود، از نزدیک با ایشان، نحوه عملکرد و ویژگی‌های اخلاقی‌شان آشنایی پیدا کردم و این ارتباط کاری بعدها هم ادامه یافت.

وی ادامه داد: آقای اوجی در تاسیس شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی نقش داشت و در دوران مدیریتی وی، زاگرس جنوبی بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشت و به‌خوبی توسعه یافت، در شرکت ملی گاز ایران نیز در دوران مدیرعاملی ایشان، تحولات مثبت و اتفاق‌های خوبی رقم خورد.

به گزارش نبض‌انرژی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی تخصص و مهارت در کار، ارتقای پله به پله و اشراف به بخش‌های مختلف صنعت نفت، توانمندی در حل مسئله، توجه به مقوله پژوهش، بهره‌مندی از دیدگاه‌هتی متخصصان و نخبگان، پشتکار، هوشمندی، جسارت، روابط عمومی بالا و اخلاق‌مداری را از ویژگی‌های اوجی خواند و گفت: نکته بارز مدیریت آقای اوجی، توجه ویژه وی به منابع انسانی است. ایشان در هر بخشی که فعال بوده، سرمایه انسانی آن بخش همیشه از وی رضایت داشته‌اند. اهمیت روابط انسانی را بسیار خوب می‌داند و در رعایت عدالت و انصاف پیشتاز است.
محمدی به سوابق اوجی در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، شرکت ملی گاز ایران و همین‌طور ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: وی زمانی هم که در ستاد و بنیاد مشغول فعالیت شد، همچنان در حوزه‌های مرتبط با صنعت نفت فعالیت داشت و به این واسطه، به خوبی با نحوه فعالیت‌های پیمانکاری در صنعت نفت و چالش‌ها و فرصت‌های این حوزه هم اشراف پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه لازمه موفقیت وییک مدیر در صنعت نفت، آشنایی با ابعاد فنی کار، آینده‌نگری در سازمان و درک جایگاه سرمایه انسانی و همکاری مناسب با این سرمایه است، افزود: مرور سوابق کاری آقای اوجی نشان می‌دهد ایشان از هر سه شاخص را دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای وزارت نفت باشد.

محمدی ابراز امیدواری کرد که با رای بالای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اوجی به عنوان وزیری از بدنه صنعت نفت بر سر کار بیاید و منشا تحولات سازنده‌ای در این صنعت شود.