۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی لرستان گازدار می‌شوند
۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی لرستان گازدار می‌شوند
مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی استان در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ گازدار می‌شوند.

مهندس گودرزی در بازدید از پروژه گازرسانی به محورهای تشکن و شاهیوند شهرستان چگنی که امروز ۲۷ تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: علیرغم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا با تلاش شبانه‌روزی همکاران، مشاورین و پیمانکاران اجرایی در شش‌ماهه اول سال ۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش نبض‌انرژی،وی تصریح کرد: از این تعداد روستا، هشت روستا در شهرستان چگنی، سه روستا در پلدختر، یک روستا در شهرستان الشتر، ۱۶ روستا در الیگودرز، هفت روستا در دورود پنج روستا در بروجرد، هفت روستا در خرم‌آباد و ۱۸ روستا در شهرستان دلفان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: گازرسانی به صنایع جز اولویت‌های شرکت گاز استان بوده و علاوه بر گازرسانی به شهرک صنعتی الشتر، کوهدشت و چمن سلطان الیگودرز با گازدار شدن ۱۰۰ واحد صنعتی، کشاورزی و تولیدی در استان ضریب گازرسانی به صنایع مصوبه شورای اقتصاد به ۸۶ درصد افزایش می‌یابد.

گودرزی اضافه کرد: حفاظت از محیط‌زیست یکی از ارزش‌های بنیادین حاکم بر فعالیت‌های شرکت گاز لرستان بوده و با توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت‌های به‌مراتب آلاینده مانند گازوییل و مازوت شده است که می‌تواند تأثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط‌زیست داشته باشد.