سوختگیری در پمپ‌بنزین‌های جنوب آذربایجان‌غربی به روال عادی بازگشت
سوختگیری در پمپ‌بنزین‌های جنوب آذربایجان‌غربی به روال عادی بازگشت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از عادی بودن جایگاه‌های سوخت جنوب استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

سیدجواد فیض حسینی با اشاره به مشکلات به وجود آمده و ازدحادم در جایگاه‌های توزیع سوخت در جنوب استان اظهارداشت: در حال حاضر روند توزیع سوخت در جایگاه‌های استان به روال عادی بازگشته است و مشکلی در تامین سوخت منطقه وجود ندارد.

به گزارش نبض‌انرژی،وی دلیل ازدحام طی روزهای گذشته در برخی جایگاه‌های جنوب استان را داشتن مشکل در مبادی تامین سوخت عنوان کرد گفت: با تامین به موقع جایگاه‌های بنزین هم اکنون به میزان لازم از ذخیره بنزین برخوردار بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب یادآور شد: به علت افزایش مصرف بنزین و با توجه اینکه از مبادی دیگر سوخت استان تامین می‌شود در برخی مواقع رسیدن فرآورده‌های نفتی دچار وقفه شده و باعث تعطیلی جایگاه می‌شود.

فیضی اذعان کرد: در تعطیلی جایگاههای سوخت روز گذشته نقش منفی شبکه‌های اجتماعی باعث دامن زدن به موضوع و ازدحام جمعیت در جایگاه‌های سوخت شد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: طی روز گذشته سوخت ۲ برابر حالت متعارف در جایگاه‌های بنزین به فروش رفته است و این نشانگر این موضوع است که افرادی که نیاز ضروری به بنزین و سوخت نداشتند اقدام به سوختگیری کرده‌اند.