تعطیلی 6 جایگاه‌ CNG تحت تملک شهرداری دلیل ایجاد صف‌های طولانی در سایر جایگاه‌های ارومیه
تعطیلی 6 جایگاه‌ CNG تحت تملک شهرداری دلیل ایجاد صف‌های طولانی در سایر جایگاه‌های ارومیه
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به ایجاد صف‌های طویل در جایگاه‌های CNGارومیه، اظهار داشت: تعطیلی ۶ جایگاه تحت تملک شهرداری ارومیه، سبب ایجاد صف در سایر جایگاه‌های سطح شهر شده است.

احمد مجرد اظهار داشت: در راستای صرفه‌جویی مصرف بنزین و جلوگیری از آلودگی هوا استفاده از سوخت پاک(CNG) نقش بسیار عمده‌ای در حفظ سلامت محیط زیست ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: در مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان‌غربی تعداد75 باب جایگاه عرضه سوخت CNG مشغول ارائه خدمات به رانندگان بوده که از این تعداد، 36 باب تک منظوره و 39باب دو منظوره هستند.

به گزارش نبض‌انرژی،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه افزود: براساس قانون و مقررات جاری شرکت، تمام  جایگاه‌های فعال دارای استانداردهای ایمنی و فنی بوده و با تمام ظرفیت مشغول به کار هستند و بدیهی است اگر براساس بازدید ادواری سازمان استاندارد و اداره CNG این شرکت، مولفه‌های فنی و ایمنی در یک جایگاهی دچار نقص باشد، بلافاصله به جهت اهمیت ایمنی، جایگاه و مشتری تعطیل می‌شود.

مجرد گفت: به منظور دستیابی به آسمان پاک، روزانه به طور میانگین 780 هزار مترمکعب CNG در ارومیه و شهرهای شمالی استان آذربایجان‌غربی مصرف می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد صف‌های طویل در جایگاه‌های CNGارومیه، اظهار داشت: تعطیلی ۶ جایگاه تحت تملک شهرداری ارومیه، سبب ایجاد صف در  سایر جایگاه‌های سطح شهر شده است.