اختصاص سامانه‌ای سهمیه سوخت خودروهای باربر براساس پیمایش/ رانندگان جهت جلوگیری از کاهش سهمیه باربرگ دریافت کنند
اختصاص سامانه‌ای سهمیه سوخت خودروهای باربر براساس پیمایش/ رانندگان جهت جلوگیری از کاهش سهمیه باربرگ دریافت کنند
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ضرورت دریافت باربرگ به منظور جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت اعتباری خودروهای باری دیزلی و بنزین سوز خبر داد.

به گزارش نبض‌انرژی،از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری، اسماعیل عرشیان مدیرعامل این سازمان اظهار کرد: مالکان خودروهای دیزلی و بنزینی برای این که سهمیه سوخت آن‌ها کاهش نیابد، باید هر چه سریع‌تر در سامانه طرح توزیع سوخت بر اساس پیمایش ثبت‌نام و پس از آن، نسبت به دریافت باربرگ از سایت باربرگ اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس، تمامی خودروهایی که در ناوگان حمل و نقل بار و کالای درون شهری فعالیت می‌کنند، باید در سایت وزارت کشور به نشانی www.utcms.ir  ثبت‌نام و سپس برای دریافت باربرگ اقدام کنند، در غیر این صورت سهمیه پایه آن‌ها کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: مالکان خودروهایی که در سایت مذکور ثبت‌نام کنند، با مشکلی در دریافت سوخت روبرو نمی‌شوند، بنابراین از تمام مالکان خودروهای دیزلی و بنزینی که در حمل ‌و نقل درون‌شهری فعالیت می‌کنند، دعوت می‌کنیم که هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت ‌نام در این سامانه اقدام نمایند.

عرشیان در پایان یادآور شد: با اجرای این طرح در مصرف سوخت ناوگان باری دیزلی و بنزین سوز به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی می‌شود و علاوه بر مصرف بهینه و کنترل مصرف سوخت، شاهد کاهش آلودگی هوا نیز خواهیم بود.