تامین آب، مهمترین دغدغه مردم دشتستان
تامین آب، مهمترین دغدغه مردم دشتستان
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین دغدغه مردم دشتستان، تامین آب است که مطالبه به حق، محسوب و پیگیری می‌شود.

ابراهیم رضایی صبح امروز در بررسی وضعیت برخی روستاهای دشتستان با قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: مردم همواره در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را از نظام اسلامی نشان داده‌اند و روز گذشته در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا این مهم محقق شد که از همه مردم قدرشناس به‌ویژه مردم تلاشگر دشتستان قدردانی می‌شود.

به گزارش نبض‌انرژی،وی با اشاره به وضعیت نامناسب تامین آب شرب و کشاورزی در شهرها و روستاهای دشتستان بیان کرد: مهمترین دغدغه مردم دشتستان، تامین آب است که مطالبه به حق محسوب و پیگیری می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مطالبه مردم در توسعه منابع آب آشامیدنی و کشاورزی در دشتستان خاطر نشان کرد: در دیدار با وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور این مهم مورد بررسی قرار گرفت و بر کمک به تسریع طرح‌های آبرسانی قول مساعد دادند.

رضایی با تاکید بر بسیج همه امکانات و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکل کمبود آب در دشتستان تصریح کرد: باید برای جبران کمبود آب در دشتستان برنامه‌های لازم در اولویت قرار بگیرد. هدر رفت آب از شبکه‌های فرسوده یکی دیگر از معضلات است که بر مشکلات تأمین آب این شهرستان افزوده است و باید بازسازی و اصلاح این شبکه‌ها مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هر چند فصل گرما در استان بوشهر و دشتستان از مدت‌ها قبل آغاز شده، ولی فصل تابستان اوج گرما است که مصرف آب آشامیدنی در این فصل افزایش می‌یابد که اجرای طرح‌های اضطراری باید در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار بگیرد.