افزایش قیمت بنزین در نهایت بی‌تدبیری دولت انجام شد
افزایش قیمت بنزین در نهایت بی‌تدبیری دولت انجام شد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که آقای عبدالناصر همتی که عنوان می‌کند با افزایش قیمت بنزین مخالف بوده است در سال ۹۸ عرضه بنزین ۵ هزار تومانی را پیشنهاد کرده است.

محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افزایش قیمت بنزین در آبان ۹۸ در نهایت بی‌تدبیری انجام شد و همین مسأله باعث ایجاد هزینه‌هایی برای کشور شد.

به گزارش نبض‌انرژی،محمد صفایی در ادامه اظهار داشت: ما در سال ۸۹ هم افزایش قیمت بنزین را داشتیم اما به دلیل زمینه‌سازی و اطلاع رسانی به مردم این کار بدون هیچ حاشیه و درگیری انجام شد اما در سال ۹۸ همان طور که گفتم افزایش قیمت بنزین در نهایت بی‌تدبیری انجام شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که آقای عبدالناصر همتی که عنوان می‌کند با افزایش قیمت بنزین مخالف بوده است در سال ۹۸ عرضه بنزین ۵ هزار تومانی را پیشنهاد کرده است.

صفایی خاطرنشان کرد: من در آبان ۹۸ و در آستانه افزایش قیمت بنزین با یکی از بخشداران صحبت می‌کردم و او به من گفت که برای این موضوع آماده‌باش هستند تا پس از افزایش قیمت بنزین مسأله‌ای پیش نیاید.

وی افزود: وقتی یک بخشدار چنین صحبتی را مطرح می‌کند چگونه است که رئیس جمهور ما عنوان می‌کند که من در جریان افزایش قیمت بنزین نبودم و این رفتار آقای رئیس جمهور درواقع مسخره کردن مردم است و در شأن یک رئیس جمهور نیست که این گونه رفتار کند.

صفایی در خاتمه خاطر نشان کرد: چطور است که یک کار با دستور رئیس جمهور انجام شده باشد و او از انجام آن بی‌اطلاع باشد.