افزایش گازرسانی به روستاهای آذربایجانغربی
افزایش گازرسانی به روستاهای آذربایجانغربی
گازرسانی به روستاهای آذربایجانغربی ۴۳ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجانغربی، با اشاره به افزایش ۴۳ درصدی بهره‌مندی خانوارهای روستایی از گاز طبیعی در چهار سال اخیرگفت: امیدوارم بتوانیم با ادامه روند کنونی از میانگین کشوری بالاتر برویم.

علیرضا شیخی، با اشاره به برخورداری یکهزار و ۳۰۰ روستای آذربایجانغربی از گاز طبیعی افزود: ۵۰۰ روستای دیگر استان نیز در دست گازرسانی است و با توجه به رایزنی‌های انجام گرفته، مقرر شده از لحاظ بودجه و اعتبار مورد توجه ویژه‌ قرار بگیرد.

به گزارش نبض‌انرژی،شیخی، با بیان اینکه برای بررسی روند کاری ایستگاهها و عملکرد استاندارد آنها، سال گذشته ۱۸۳ مورد از ایستگاههای گاز سراسر استان بازرسی شد، افزود: بازدیدها در مقایسه با سال ۹۸ افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی، با اشاره به بازرسی ‌های صورت گرفته شده از انبار نواحی گاز آذربایجانغربی، افزود: در این باره نیز به تعداد ۱۰ مورد بازرسی انجام گرفت که افزایش ۹۵ درصدی نسبت به سال ۹۸ داشت.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجانغربی در ادامه به ۱۰ مورد بازرسی از پست امداد نواحی اشاره کرد و گفت: در این خصوص نیز نسبت به سال ۹۸ عملکرد بهتری داشتیم و ۱۰۰ درصد بیشتر بازرسی کردیم.

درحال حاضر آذربایجانغربی با بیش از ۱۴ هزار کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی، بیش از یک میلیون مشترک گاز دارد و یکهزار و ۱۲۳ روستای آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.