بدهی برق ادارات در کهگیلویه و بویراحمد اقساطی می‌شود
بدهی برق ادارات در کهگیلویه و بویراحمد اقساطی می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مشترکا‌ن بدهکار به این شرکت خواست بدهی‌های خود را پرداخت کنند تا برق آنها قطع نشود.
 جمال معتمدی زاده با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن بیش از ۲۷۵ هزار اشتراک، بیشترین مشترک را در صنعت آب و برق این استان دارد، اظهار داشت: میزان بدهی این مشرکان بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان است.
به گزارش نبض‌انرژی،وی گفت: متاسفانه شرایط پرداخت بدهی مشترکان برق به شرکت توزیع نیروی برق استان شرایط مناسبی نبوده و اگر مشترکان در پرداخت بدهی‌های خود تدبیر جدیدی نیندیشند و بدهی‌های خود را پرداخت نکنند با قطع برق آن‌ها مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به میزان بدهی مشترکان در تعرفه‌های عمومی، صنعتی، تجاری، کشاورزی و خانگی، خاطرنشان کرد: بیشترین رقم بدهی‌ها مربوط به دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان در این استان است.
معتمدی زاده افزود: متاسفانه اکنون شاهد رقم بدهی برخی از این دستگاه‌ها از یک میلیارد تومان تا بیش از ۲۰ میلیارد تومان هستیم که لیست بدهی آن‌ها بزودی برای مدیران ارشد آنان ارسال و از مدیران آن‌ها مصرانه می‌خواهیم نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش مضاعفی داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان تمایلی به قطع برق هیچ مشترکی در این استان ندارد، یادآور شد: مشترکان هم بطور حتم می‌دانند که با پرداخت بدهی خود به این شرکت، در اجرای پروژه‌های زیرساختی صنعت برق و حقوق کارکنان سهم زیادی دارند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت با توجه به شرایط اقتصادی خاصی که اکنون در جامعه حاکم است نسبت به اقساطی نمودن بدهی‌های مشترکان اداری (دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان) اقدام می‌کند.
معتمدی زاده تاکید کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل برای اقساطی کردن بدهی‌های این مشترکان را داشته و مشترکان برق بایستی تا پایان خردادماه امسال نسبت به قسطی نمودن بدهی‌های خود اقدام کنند.
وی گفت: اگر مشترکان با میزان بدهی بالا نسبت به قسطی کردن بدهی‌های خود اقدام نکنند به‌معنای این است که آنان توان پرداخت تمام بدهی‌های خود را دارند.
معتمدی زاده افزود: بعد از اتمام مهلت عنوان شده و در صورت پرداخت نشدن بدهی‌ها، برق مشترکان بدهکار از سوی شرکت توزیع نیروی برق قطع خواهد شد.
معتمدی زاده گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان تمام تلاش خود را برای تامین برقی پایدار در تابستان امسال به‌کار می‌گیرد، اما مشترکان نیز باید در مصرف برق نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.