بازنگری ۵۰ قرارداد خدمات پیمانکاری در ملی حفاری
بازنگری ۵۰ قرارداد خدمات پیمانکاری در ملی حفاری
تاکنون ۵۰ قرارداد خدمات پیمانکاری نیروی انسانی در شرکت ملی حفاری ایران بازنگری شده است و طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری این شرکت براساس مشاغل کنونی، عنوان شغل، گروه شغلی و سمت‌های پیشنهادی جدید به‌زودی اجرا می‌شود.

به گزارش نبض‌انرژی،به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، فرشید ممبینی، مدیر منابع انسانی این شرکت گفت: مدیران شرکت با هدف رضایتمندی کارکنان و به‌منظور ایجاد عدالت در پرداخت حقوق و مزایای مجموعه سمت‌های سازمانی پیمان‌های مستمر در حال بررسی اجرای دقیق این طرح هستند تا حقوق ذی‌نفعان به نحو مطلوب رعایت شود.

وی اظهار کرد: در این زمینه بیش از ۵۰ قرارداد خدمات پیمانکاری نیروی انسانی از سوی کارشناسان مهندسی ساختار و بهره‌وری، منابع انسانی، روش‌های مالی و حقوقی و پیمان‌ها بازنگری شده است.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در نتیجه هم‌افزایی، همفکری، تبادل نظرها و پیشنهادها مبنی بر اجرای طرح ابلاغی وزارت نفت برای برخورداری کارکنان مشمول از حداکثر مزایای آن، در مرحله نخست گردش کار واحدهای اجرایی مشخص و بر شتاب‌بخشی در اجرای طرح تأکید شد.

ممبینی افزود: در اجرای طرح در بیش از ۳۰ قرارداد، همسان‌سازی سمت‌ها با عناوین و گروه‌های شغلی در واحدهای ستادی، پشتیبانی، فنی و عملیاتی تطبیق داده شد و  پس از مشخص شدن مقدار حقوق و مزایا، مقرر شد پس از طی فرآیند گردش کار در مدیریت‌ها و واحدهای مرتبط برای بارگذاری در احکام ذی‌نفعان در سامانه (HRM) به مدیریت فناوری اطلاعات ارجاع شود.

وی با تأکید بر اینکه در طرح طبقه‌بندی مشاغل اصل بر عدالت‌محوری و رضایتمندی کارکنان به‌ویژه نیروهای عملیاتی است، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که در شرایط سخت تحریم و همه‌گیری ویروس کرونا، کارکنان عملیاتی به‌عنوان نقش‌آفرینان خط مقدم تولید به‌رغم همه مشکلات با تلاش شبانه‌روزی توانسته‌اند بدون وقفه در کار، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کنند و از این رو اهتمام به معیشت آنان و برخورداری از حداکثر حقوق و مزایای طرح طبقه‌بندی در اولویت تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان شرکت قرار دارد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه منابع انسانی حیاتی‌ترین و ارزشمندترین بخش هر سازمانی است و توانمندی‌های آنان فرصت‌های توسعه پایدار را برای سازمان فراهم می‌آورد، از صبوری، حمایت، همراهی و تلاش‌های مضاعف مجموعه کارکنان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با اقدام‌های انگیزشی شاهد ارتقا بهره‌وری و افزایش بازدهی کار شرکت باشیم.