هدف از تحقق شعار سال در وزارت نیرو تولید آب و برق برای مردم است
هدف از تحقق شعار سال در وزارت نیرو تولید آب و برق برای مردم است
وزیر نیرو با اشاره به کلمه تولید در شعار سال که از سوی رهبری تعیین شده است، تولید آب و برق را هدف و اولویت این وزارتخانه اعلام کرد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو در اولین پویش هر هفته الف_ب ایران در سال ۱۴۰۰ گفت: ما پویش هر هفته الف_ب  ایران در سال ۱۴۰۰ را امروز آغاز می‌کنیم. در هفته اول در بخش توزیع، برق رسانی به چندین شهر در سراسر کشور انجام شد.

به گزارش نبض‌انرژی،او ادامه داد: ۸ هزار کیلومتر تبدیل سیم‌های مسی به کابل‌های خود نگهدار، ۱۱ هزار دستگاه ترانسفورماتور جدید و برق رسانی به مشترکان جدید با سرمایه گذاری ۲ هزار و  ۹۱۳ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

اردکانیان افزود: طرح‌های معینی برای توزیع آب و برق در بخش ساز و کاری و ساخت و سازی تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد، ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم و مابقی در سازمان و خارج از دولت برای آبادانی کشور مشغول هستند.

وزیر نیرو بیان کرد: امسال سال تولید پشتیبانی و مانع زدایی‌ها است و ما می‌دانیم نام‌گذاری سال اتفاقی نیست و در طول سال با فکر انجام می‌شود.

اردکانیان گفت: به طور کلی باید تمامی نهاد‌ها به این نام‌گذاری توجه کنند، ما در وزارت نیرو هدف از نام‌گذاری سال با عنوان «تولید» را تولید برق و آب می‌دانیم.

او ادامه داد: ما برای تولید، توسعه و رشد باید سقف را از آنچه هستیم بالا ببریم ما همواره به جامعه جوان نیازمندیم تا بتوانیم تولید، انگیزه و فعالیت داشته باشیم، ما باید سعی کنیم الگو برداری را مدنظر قرار دهیم.

اردکانیان گفت: پویش هر هفته الف ب ایران زیر بنای آبادانی کشور است، ما باید با توجه به شعار سال یک کنکاش برای پشتیبانی و تولید داشته باشیم تا بتوانیم موانع را از سر راه کشور برداریم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان