اتصال بیش از ۲۶ هزار مشترک به شبکه گاز در آذربایجان غربی
اتصال بیش از ۲۶ هزار مشترک به شبکه گاز در آذربایجان غربی
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌ غربی از ۲۶ هزار و ۸۷۷ اشتراک‌پذیری جدید در سال ۹۹ در شهرستان‌های این استان به جز ارومیه خبر داد.

به گزارش نبض‌انرژی،به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی گفت: از اشتراک‌پذیری‌های انجام‌شده ۱۵ هزار و ۱۷۵ مشترک در شهرها و ۱۱ هزار و ۷۰۲ مشترک نیز در روستاها بوده است.

وی با اشاره به ۱۱ هزار و ۷۲۵ انشعاب نصب‌شده شهری و روستایی در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: از این انشعاب‌ها تعداد ۳۲۱۵ انشعاب شهری و ۸۵۱۰ انشعاب روستایی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان ‌غربی، با بیان اینکه امسال ۸۱۵۸ متر از حفره‌های خالی شهری و روستایی توسط واحد بهره‌برداری شبکه‌گذاری شده است، تصریح کرد: افزون بر این، ۷۲۸ هزار و ۹۰۳ متر شبکه‌گذاری خط تغذیه و توزیع  امسال ازسوی واحدهای مهندسی و بهره‌برداری اجرا و تحویل شده است.

شیخی همچنین گفت: امسال یک ایستگاه سی‌جی‌اس، چهار ایستگاه تی‌بی‌اس، ۶ ایستگاه سی‌ان‌جی و ۲۵ ایستگاه صنایع در شهرستان‌های استان تحویل گرفته شده است.

وی ۴۴۹۱ مورد پایش دمای اداره‌ها و برگزاری ۲۲ رزمایش، چهار سپتیک اجراشده در ایستگاه‌های سی‌اجی‌اس و اقدام برای جمع‌آوری اطلاعات باقیمانده مشترکان در قالب طرح حذف قبوض کاغذی، امدادرسانی، قرائت و تعویض کنتورها و رسیدگی با درخواست‌های تغییر محل نصب انشعاب‌ها را از دیگر اقدام‌های واحد بهره‌برداری شهرستان‌های شرکت گاز استان برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان ‌همچنین از ۶۱ پیمان‌سپاری انجام‌شده ازسوی این واحد در سال ‌۹۹ خبر داد.