تولید بیش از ۸ میلیون مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه رامین اهواز
تولید بیش از ۸ میلیون مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه رامین اهواز
تولید بیش از ۸ میلیون مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه رامین اهواز؛خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهوازبا اشاره به خارج بودن واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ از مدار تولید و اجرای تعمیرات اساسی گفت: با تولید ۶۶۵ هزار و ۷۶۰ مگاوات ساعت برق این نیروگاه در بهمن ماه امسال، مجموع تولید برق نیروگاه در ۱۱ ماه امسال به ۸ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۲۶۶ مگاوات ساعت رسید.

به گزارش نبض‌انرژی،خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهوازبا اشاره به خارج بودن واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ از مدار تولید و اجرای تعمیرات اساسی گفت: با تولید ۶۶۵ هزار و ۷۶۰ مگاوات ساعت برق این نیروگاه در بهمن ماه امسال، مجموع تولید برق نیروگاه در ۱۱ ماه امسال به ۸ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۲۶۶ مگاوات ساعت رسید.

او رفع محدودیت‌ها و مشکلات فنی سایر واحد‌های نیروگاه رامین اهواز را از برنامه‌های عملیاتی این نیروگاه در فصل زمستان عنوان کرد و افزود: متوسط تولید لحظه‌ای در بهمن ماه ۲۴۳ مگاوات ساعت و در ۱۱ ماه امسال ۲۳۳ مگاوات ساعت ثبت شده، ضمن اینکه ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در بهمن ماه ۲ هزار و ۷۳۸ ساعت و از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۳۵ هزار و ۶۶۴ ساعت بوده است.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان