۵۲۶ هزار تن گوگرد دانه بندی شده در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شد
۵۲۶ هزار تن گوگرد دانه بندی شده در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شد
بوشهر- سرپرست هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تکیه بر توان داخلی و دانش بومی از ابتدای سال تا پایان دیماه، بیش از ۵۲۶ هزار تن گوگرد در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شده است.

به گزارش نبض‌انرژی،به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، علی احمدی اظهار داشت: در بازه زمانی ۱۰ ماه نخست سال جاری، بیش از ۵۹۰ هزار تن گوگرد دانه بندی شده مرغوب در سطح پالایشگاه های مجتمع صادر شده است.

وی به تولید این محصول از ابتدای سال تا پایان دیماه اشاره و خاطرنشان کرد: با تلاش کارکنان و متخصصان مجتمع بیش از ۵۲۶ هزار تن گوگرد دانه بندی شده مرغوب از آغاز سال تا پایان دیماه در این مجتمع عظیم تولید شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تلاش کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر تولید محصولات با کیفیت متمرکز شده و امیدواریم با دانش و خرد جمعی در این مسیر گام های بزرگی برداریم.

احمدی گفت: خوشبختانه پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی تاکنون در حوزه تامین گاز مورد نیاز هموطنان عزیز در فصول سرد سال تمام تلاش خود را بکار گرفته و خللی در این مسیر ایجاد نشده و در ادامه راه نیز با موفقیت پیش خواهیم رفت.