نخستین مرکز معاینه فنی خودروهای دیزلی قشم آغاز به کار کرد
نخستین مرکز معاینه فنی خودروهای دیزلی قشم آغاز به کار کرد
همزمان با دومین روز از دهه فجر، نخستین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و نیمه سنگین بنزینی و گازوییلی شهرستان قشم با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در محور درگهان-لافت شروع به فعالیت کرد.

به گزارش نبض‌انرژی، فرماندار شهرستان قشم گفت: همزمان با دومین روز از دهه فجر، نخستین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و نیمه سنگین بنزینی و گازوییلی شهرستان قشم با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در محور درگهان-لافت شروع به فعالیت کرد.

علیرضا نصری روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی دهه فجر افزود: ساخت و تجهیز این مرکز با ۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ۲۰ میلیارد ریال مشارکت بانک توسعه تعاون از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در مدت ۲ سال به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به ایجاد ۱۵ فرصت شغلی در این طرح ادامه داد: در مرکز معاینه فنی درگهان امکان ارایه خدمات و معاینه فنی به یکصد خودرو در روز با ۲ شیفت ۶ ساعته وجود دارد.

فرماندار قشم تصریح کرد: پیش از این خودروهای سنگین برای انجام معاینات مورد نیاز باید به خارج از شهرستان سفر می‌کردند.

همزمان با دهه مبارک فجر امسال ۶۶ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و زیربنایی با اعتبار یکهزار و ۲۴۲ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال در جزیره قشم به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.