کارکنان منطقه ۶گاز افزون بر ۲میلیاردریال به نیازمندان کمک کردند
کارکنان منطقه ۶گاز افزون بر ۲میلیاردریال به نیازمندان کمک کردند
مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز گفت: به مناسبت دهه فجر و چهل و دومین سال پیروزی انقلاب، ۲ میلیاردو ۱۲۰میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی کارکنان این منطقه به نیازمندان اهدا شد.

به گزارش نبض‌انرژی،علیرضا عربلو روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از اواخر سال ۱۳۹۶ با تشکیل موسسه دست های آسمانی و حمایت کارکنان منطقه از این موسسه گام های موثر و خداپسندانه ای برداشته شده است.

وی در این باره بیان داشت: کمیته های مالی، اقتصادی، سلامت و علمی فرهنگی در موسسه دست های آسمانی که هر کدام با هدف مشخص و سازمان یافته تشکیل شده اند.

مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز بیان کرد: هدف از تشکیل کمیته مالی، جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کارکنان و خیران در خارج از سازمان و ارتباط و تعامل تنگاتنگ با موسسات و نهادهایی که در این زمینه فعالیت دارند بوده و همچنین هدف از ایجاد کمیته علمی فرهنگی، شناسایی،تقویت و کمک به دانش آموزان نخبه در خانواده های کم بضاعت و دانش آموزانی که در زمینه تحصیل ضعیف هستند، می باشد.
عربلو اظهار داشت: بسته های کمک معیشتی در مناسبت های مختلف و با عناوین عیدانه(سال نو)، مهرانه(بازگشایی مدارس)، مومنانه( در فواصل مختلف طول سال و ماه مبارک رمضان) در بین خانواده های نیازمندی که از قبل شناسایی شده اند توزیع شده است.
وی  ارزش مجموع این بسته ها را ۷۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با کمک کارکنان منطقه شش انتقال گاز در ساخت ۲ واحد منزل مسکونی در روستاهای همجوار به مبلغ ارزش یک میلیارد ریال و تجهیز و بازسازی ۴ مسجد در مناطق محروم استان های زیر پوشش منطقه شش به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال انجام شده است.

ایرنا