درباره مصرف بی رویه گاز حتی با وزارت نفت هم تعارف نداریم
درباره مصرف بی رویه گاز حتی با وزارت نفت هم تعارف نداریم
حسن منتظر تربتی گفت:بازدید‌های دوره‌ای شامل حال همه ادارات دولتی می‌شود و درباره مصرف بی رویه گاز حتی با شرکت ملی گاز و وزارت نفت هم تعارف نداریم.

نبض انرژی ؛حسن منتظر تربتی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در گفت و گو به خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تعداد موارد مشمول جریمه یا قطع گاز به دلیل مصرف زیاد،گفت: در بحث پرمصرف ها، قطع گاز را بیشتر برای ادارات دولتی داریم.

او افزود:طی هفته گذشته به صورت روزانه تعداد زیادی از ادارات و ساختمان های دولتی بازرسی شده اند و اخطارهای لازم صادر شده است؛ در مواردی هم که اخطارها تاثیرگذار نبوده، گاز ادارات پر مصرف را قطع کردیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز کشور درباره اسامی دستگاه های دولتی پرمصرف، اظهار کرد: این بازدیدها شامل حال تمام دستگاه ها و نهادهای دولتی شده و حتی در برخی موارد به سراغ ساختمان های خود شرکت ملی گاز و وزارت نفت نیز رفته ایم و اگر گاز را در ساعاتی که نباید، مصرف می کردند، بدون تعارف برخورد کردیم و گازشان قطع شده است.

او در پایان تاکید کرد: درباره مشترکان خانگی، گاز را قطع نمی کنیم اما جریمه در نظر می گیریم؛ به این صورت که اگر مصرف مشترکی نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۱۵ درصد افزایش مصرف داشته باشند، گازبها ۱۵ درصد افزایش می یابد.