سخنگوی صنعت برق: تامین برق مشترکان خانگی و بیمارستان‌ها خط قرمز ماست
سخنگوی صنعت برق: تامین برق مشترکان خانگی و بیمارستان‌ها خط قرمز ماست
سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه تامین برق مشترکان خانگی و بیمارستان‌ها خط قرمز ماست، از وضعیت مطلوب تامین برق در کشور خبر داد.

نبض انرژی ، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اشاره به کاهش دمای کشور و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: با هماهنگی‌های خوبی که با شرکت ملی گاز و شرکت پخش پالایش صورت گرفته، ما وضعیت نسبتا مطلوبی برای تامین برق در این روزها داریم.

وی اضافه کرد: با این حال لازم است هموطنان توصیه‌هایی که ما به صورت اطلاعیه از طریق پیامک به استحضار مشترکان رساندیم را جدی گرفته و در کاهش مصرف برق دقت لازم را داشته باشند.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برفی که در برخی از نقاط کشور پیش‌بینی شده به گروه‌های اجرایی دستور آماده باش داده و استان‌های معین نیز برای کمک مشخص شده‌اند.

وی گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم برای مشترکان خانگی و بیمارستان‌ها که خط قرمز ما هستند اعمال خاموشی نکنیم و تحقق این شرایط را می‌توانیم با صرفه‌جویی مردم به صورت قطعی قول بدهیم.

رجبی مشهدی با درخواست کاهش مصرف از مشترکان یادآورشد: با توجه به اینکه طول دوره سرما زیاد است از مردم درخواست می‌کنیم در این دوره ضمن انجام مراقبت‌های لازم، مدیریت مصرف انرژی داشته تا ان‌‍شاءالله در تامین سوخت نیروگاه‌ها هیچ مشکلی نداشته باشیم.

 

تسنیم