استقبال هواداران پرسپولیس از صدور کارت هواداری بانک گردشگری
استقبال هواداران پرسپولیس از صدور کارت هواداری بانک گردشگری
چندین هزار کارت هواداری پرسپولیس از ابتدای آبان ماه تا پایان آذرماه جاری از سوی بانک گردشگری برای هواداران تیم پرسپولیس صادر شده است.

به گزارش نبض انرژی به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، با استقبال خوب هواداران پرسپولیس از کارت هواداری، انتظار می رود تعداد کارت های هواداری بیش از پیش افزایش یابد.
بانک گردشگری، حامی اصلی پرسپولیس است و بنابر امضای دومین قرارداد بانک گردشگری با باشگاه پرسپولیس در سال جاری، اسپانسری این بانک تا پایان فصل لیگ برتر فوتبال کشور(سال 1401) ادامه خواهد داشت.
طبق این قرارداد، بانک گردشگری در فصل های آتی تا سال 1401 درتمام مسابقات اعم از لیگ برتر، جام حذفی و … به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس انتخاب و مقرر شد نام و نشان بانک گردشگری بر روی پیراهن پرسپولیس نقش آفرینی کند.
همچنین طبق قرارداد یاد شده، توافق شد در راستای افزایش آمار مشتریان بانک گردشگری، این بانک با همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه پرداز نسبت به صدور کارت هواداری با ایجاد مزایا و خدمات مالی مناسب برای هواداران باشگاه پرسپولیس اقدام کند.
این گزارش حاکیست: صدور کارت هواداری پرسپولیس در سه سطح “همراه”، “حامی” و “دوآتیشه” ادامه دارد که امیدواریم هواداران پرسپولیس با استقبال هر چه بیشتر خود، حمایت چشمگیری از باشگاه بزرگ پرسپولیس را رقم بزنند.
بانک گردشگری ضمن قدردانی از موفقیت تیم پرسپولیس در جام قهرمانان باشگاه های آسیا و کسب نایب قهرمانی، آرزوی توفیق روزافزون برای همه مدیران، بازیکنان و کادر فنی باشگاه پرسپولیس دارد.
بانک گردشگری که به عنوان یک بانک خصوصی زیر نظر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند، همواره حمایت از بخش ورزش کشور را در برنامه ریزی ها لحاظ کرده است.