در مورد یلدای مجازی در نبض انرژی بیشتر بخوانید به گزارش نبض‌انرژی، کلیات یلدا یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. نزدیک به چند هزار سال است که آخرین شب پاییز که تاریک ترین و درازترین شب سال است با عنوان شب یلدا، توسط ایرانیان جشن گرفته می شود و در شهرهای مختلف ایران و آیین […]

در مورد یلدای مجازی در نبض انرژی بیشتر بخوانید

به گزارش نبض‌انرژی،

کلیات


یلدا یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است. نزدیک به چند هزار سال است که آخرین شب پاییز که تاریک ترین و درازترین شب سال است با عنوان شب یلدا، توسط ایرانیان جشن گرفته می شود و در شهرهای مختلف ایران و آیین ها و رسومات مختلفی دارد. در سال 1399 به علت محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، جشن یلدای ایرانیان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نتیجه تصویری برای شب یلدا + تابناک

 

معرفی چند اپلیکیشن برای ارتباط تصویری در شب یلدا


گوگل چندین نرم‌افزار اپلیکیشن تماس تصویری مانند Hangouts و Duo دارد. Google Duo قابلیتی به نام Knock Knock دارد که به فردی که با او در حال تماس گرفتن هستید اجازه می‌دهد تا تصویر شما را قبل از پاسخ تماس مشاهده کند. این قابلیت می‌تواند به صورت دستی غیر فعال شود. به تازگی این نرم‌افزار بروزرسانی‌های جدیدی درد رابط کاربری خود دریافت کرده که شامل یک لیست کانتکت و یک لیست تماس‌ جدید است.

-اپلیکیشن zoom mitting قابلیت های فراوانی از جمله رابط کاربری ساده، کیفیت فوق العاده تصویر را در زمینه تماس های ویدیویی به کاربران ارائه میدهد.

-شبکه اجتماعی House party، نیز یک پلت فرم ویدئویی است که به شما این امکان را می دهد که همزمان با هشت نفر از دوستان خود چت کنید.

Skype- (اسکایپ) نیز اپلیکیشن دیگری است که طرفداران زیادی دارد. برای شرکت در تماس های تصویری باید skype را بر سیستم یا گوشی خود نصب کرده باشید و هر کسی که به جلسه دعوت می کنید باید اکانت skype داشته شد. برای استفاده از این برنامه ها اگر از اندروید استفاده میکنید به تجهیزات خاصی نیاز ندارید و دوربین گوشی همه کار را برای شما انجام میدهد اما اگر از ویندوز استفاده میکنید و یا لینوکس، برای اینکه بتوانید یک کنفرانس یا تماس تصویری با کیفیت انلاین برگزار کنید نیازمند دوربین (وبکم)، میکروفون یا هدفون و بلندگو هستید.

 

معرفی چند بازی گروهی آنلاین در شب یلدای مجازی


بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید Quiz of Kings که مخصوص کاربران ایرانی طراحی شده است. بازی آنلاین گوشی اندروید دهات، بازی آنلاین گروهی اندروید مونوپولی (بازی آنلاین تجارت)، بازی آنلاین فارسی اندروید دوز ایرانی از جمله بازی های مناسب برای شب یلدای مجازی است./دکتر مهدی صادقی سردبیر نبض انرژی/یلدای مجازی در نبض انرژی/

دکتر مهدی صادقی سردبیر نبض انرژی

دکتر مهدی صادقی سردبیر نبض انرژی