تهران – ایرنا – تهرانی ها می توانندبا راه‌اندازی دبیرخانه الکترونیکی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مکاتبه اداری و درخواست‌های کتبی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به اداره برق پایتخت، ثبت و پیگیری کنند. به گزارش نبض‌انرژی، به‌گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت‌ نیرو، «مریم نامجو» مدیر دفتر فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات […]

تهران – ایرنا – تهرانی ها می توانندبا راه‌اندازی دبیرخانه الکترونیکی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، مکاتبه اداری و درخواست‌های کتبی خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به اداره برق پایتخت، ثبت و پیگیری کنند.

به گزارش نبض‌انرژی،

به‌گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت‌ نیرو، «مریم نامجو» مدیر دفتر فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع‌ نیروی‌ برق تهران‌بزرگ گفت: راه‌اندازی این دبیرخانه با هدف توسعه خدمات غیرحضوری و در مسیر تحقق اهداف دولت‌الکترونیک و با تلاش کارشناسان و متخصصان این شرکت، اجرایی شده و با استفاده از آن همه شهروندان تهرانی و همچنین دستگاه های اجرایی، قادر هستند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دبیرخانه‌های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، نامه‌ها و درخواست‌های خود را به صورت الکترونیکی، ثبت و یا پیگیری کنند.
«نامجو» اضافه کرد: تهرانی‌ها برای ثبت نامه‌های خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.tbtb.ir بخش دبیرخانه الکترونیک، با پیوست کردن متن، درخواست خود و انتخاب عنوان گیرنده‌نامه، می‌توانند نامه خود را به واحد مربوطه، ارسال کنند و پس از تایید نامه، شماره دبیرخانه و تاریخ ثبت نامه مزبور برای آنان از طریق پیامک، ارسال خواهد شد.
وی توضیح داد: شخصیت‌های حقوقی، دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز می‌توانند به‌جای استفاده از دورنگار و یا ارسال فیزیکی‌نامه، مکاتبه اداری خود را بوسیله همین سامانه به شکل الکترونیکی انجام داده و همه کاربران قادرند با درج شماره‌ پیگیری دریافت شده در دبیرخانه الکترونیک، از گردش و آخرین وضعیت نامه خود، مطلع شده و پاسخ ارائه شده توسط واحد مربوطه را مشاهده، دریافت و چاپ کنند.
مدیر دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت توزیع نیروی‌برق تهران‌ بزرگ با اشاره به تاثیر مثبت طرح‌های گسترده انجام شده توسط این شرکت به منظور ارائه خدمات غیرحضوری و اثربخشی این اقدام ها در کاهش مراجعه حضوری شهروندان و مبارزه با انتشار بیماری کرونا در پایتخت، از شهروندان تهرانی درخواست کرد از این پس، مکاتبه اداری خود در حوزه برق را نیز بوسیله دبیرخانه الکترونیک، انجام داده و برای تسهیل کارهای اداری خود و همچنین همراهی با کادر درمان کشور، از مراجعه حضوری به ساختمان های ستادی و مناطق برق خودداری کنند.
وی تاکید کرد: استفاده از این سامانه، صرفا به منظور دریافت مکاتبه اداری است و ارائه هرگونه خدمات غیرحضوری در زمینه خرید انشعاب و یا خدمات پس از فروش با استفاده از میز خدمت‌الکترونیک در پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و یا اپلیکیشن «برق من» امکان پذیر است.

به گزارش ایرنا، پیشتر مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت توانیر با تاکید بر اینکه صنعت برق مصمم به پیاده‌سازی دولت الکترونیک است، گفت: نزدیک به ۴۰ خدمت صنعت برق مانند استعلام‌های برقی، درخواست انشعاب، مشترک جدید و … به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.