حُسن سابقه و عملکرد مطلوب مهندس باقری بر کسی پوشیده نیست/بسیاری از مشکلات سنواتی در دوره مهندس باقری مرتفع شد
حُسن سابقه و عملکرد مطلوب مهندس باقری بر کسی پوشیده نیست/بسیاری از مشکلات سنواتی در دوره مهندس باقری مرتفع شد
گفتنی است در پایان این مراسم، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ و مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه انرژی سپهر با اهدا لوح از مهندس باقری تقدیر کردند.

 

 

دکتر بهروز عباسی سرپرست هلدینگ انرژی سپهر شد

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در مراسم تکریم از مهندس داود باقری:

حُسن سابقه و عملکرد مطلوب مهندس باقری بر کسی پوشیده نیست

 

 

به گزارش نبض‌انرژی،

«دکتر بهروز عباسی، نایب رئیس هیئت مدیره به عنوان سرپرست هلدینگ انرژی سپهر منصوب شد.»

به گزارش روابط عمومی هلدینگ انرژی سپهر، یکشنبه 9 آذرماه 99، مراسم تکریم مهندس داود باقری، مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر با حضور مهندس نیکدل مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، مهندش شاهدائی مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ، رئیس و اعضای هیئت مدیره انرژی سپهر، مدیران عامل شرکت های سبلان، دنا، سیراف، سیتکو، قطب و لاوان در محل صندوق ذخیر فرهنگیان کشور برگزار شد.

در این مراسم دکتر بهروز عباسی، نایب رئیس هیئت مدیره نیز به عنوان سرپرست هلدینگ انرژی سپهر معرفی شد.

انتخاب مهندس باقری به عنوان مدیرعامل، انتخاب بسیار مثبتی بود.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در این مراسم گفت: « حُسن سابقه و عملکرد مهندس باقری بر کسی پوشیده نیست و بنده را بر آن داشت تا شخصا در این مراسم حضور یابم و از اقدامات و مدیریت مطلوب ایشان در هلدینگ انرژی سپهر تقدیر و تشکر نمایم. خوشبختانه در مدت زمان مدیریت ایشان شاهد پیشرفت پروژه ها، حل بسیاری از مشکلات سنواتی و همچنین برنامه ریزی های قابل قبولی بودیم که از درایت مثال زدنی و تیزهوشی ذاتی ایشان سررشته گرفته و نشان داد انتخاب ایشان به عنوان مدیرعامل، انتخاب بسیار مثبتی بوده است.»
مهندس مهدی نیکدل افزود: «خوشبختانه شریک خوبی همچون بانک صادرات در هلدینگ انرژی سپهر و نمایندگانی شایسته همچون دکتر وحید محمودی و مهندس سید محمد حسینی در هیئت مدیره حضور دارند و دلسوزی و همکاری ایشان قابل تقدیر است. همچنین بسیار خرسندم که آقای دکتر عباسی به عنوان مدیری شایسته و با تجربه، سرپرستی این هلدینگ را پذیرفته اند و برای ایشان آرزوی موفقت دارم.»

 

بسیاری از مشکلات سنواتی در دوره مهندس باقری مرتفع شد.

مدیرعامل هلدینگ پتروفررهنگ نیز در ادامه این مراسم گفت: « مهندس باقری طی 12 ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشتند و آمار و ارقام مثبت، گواه آن است. در این مدت پیگیری های بی وقفه ایشان را شاهد بودم آن هم در شرکتی که با حجم گسترده مشکلات سنواتی دست و پنجه نرم می کند. خوشبختانه در دوره مدیریتی ایشان بسیاری از مشکلات و موانع مرتفع شد و بسیاری دیگر نیز در آستانه گره گشایی است.»
مهندس مرضیه شاهدائی افزود: « تمام شرکت های زیر مجموعه انرژی سپهر، “شرکت های پروژه ای” هستند و کار دوچندانی را نسبت به شرکت های عملیاتی به همراه دارند. از این رو باور دارم که مهندس باقری با ذکاوت و تلاش بی دریغ خود توانستند پیشرفت قابل قبولی را در پروژه ها و پیشبرد اهداف سازمانی از خود به جا گذارند. خوشبختانه کماکان ایشان را به عنوان عضو هیئت مدیره هلدینگ در کنار خود خواهیم داشت و از تجربیات ایشان بهره خواهیم برد.»

وی در پایان گفت: « دکتر عباسی که سرپرستی انرژی سپهر را تقبل کرده اند، پیشتر به عنوان مدیر برنامه ریزی پتروفرهنگ شاهد عملکرد مناسبشان بوده ام و خوشبختانه باتوجه به شناختی که از انرژی سپهر دارند می توانند اهداف سازمانی را به بهترین نحو پیگیری نمایند و منشا خیر باشند.»

 

پیشرفت پروژه ها در دوره مهندس باقری بسیار مناسب بود

در ادامه رئیس هیئت مدیره انرژی سپهر نیز گفت: « گرچه این تغییرات مداوم را برای انرژی سپهر و هیچ سازمان دیگری مطلوب نمی دانم اما به هر حال باید اذعان کنم که در دوره مدیریتی آقای باقری شاهد تلاش شبانه روزی، فعالیت بی وقفه و قدرت سازماندهی بالای ایشان بودم که در همین دوره 12 ماهه نیز کارنامه ایشان را با تراز مثبت همراه کرد.»

دکتر وحید محمودی عنوان کرد: « شخصا علاقه مند بودم که ایشان به عنوان مدیرعامل تا افتتاح پتروشیمی سبلان در این سمت حضور داشته باشند چراکه ایشان در خصوص پیشرفت پروژه ها زحمات بسیاری را متحمل شدند و با همکاری و همیاری ایشان و دیگر مدیران مجموعه اکنون به پیشرفت 97 درصدی سبلان دست یافته ایم.»

وی افزود: « آقای دکتر عباسی قبول زحمت کرده و سرپرستی انرژی سپهر را بر عهده گرفته اند که در همین جا از ایشان نیز تشکر می نمایم. امیدواریم با حمایت سهامداران در افزایش سرمایه شرکت و همینطور انتخاب مدیرعاملی شایسته، شاهد پیشرفت بیش از پیش این هلدینگ در سال مالی پیش رو باشیم.»

 

برنامه ریزی و برنامه محوری اولویت کاری بنده است

سرپرست هلدینگ انرژی سپهر نیز در این مراسم گفت: « خالصانه از مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیرعامل پتروفرهنگ و اعضای هیئت مدیره انرژی سپهر که بنده را شایسته اعتماد خود دانستند تا در این شرایط، شرکت را اداره کنم قدردانی می نمایم.»

دکتر بهروز عباسی افزود: « عملکرد و همچنین دوستی بین بنده و آقای مهندس باقری و سایر اعضای هیئت مدیره ماندگار خواهد بود و خوشبختانه کماکان ایشان را در کنار خود خواهیم داشت. مهندس باقری فردی پرتلاش بودند که تمام نیرو و توان خود را صرف پیشبرد اهداف شرکت کردند از همین رو ایشان را شایسته تقدیر می دانم.»
وی با اشاره به مشکلات سنواتی انرژی سپهر گفت: « طی سالیان گذشته، این مجموعه با مشکلات و مسائل پیچیده ای دست به گریبان بوده اما با تمام این مباحث، با همت و درایت هیئت مدیره در آستانه افتتاح پتروشیمی سبلان قرار گرفته ایم. اما به هر روی حل این مسائل سنواتی از توان فردی خارج است و به حمایت دوچندان سهامداران، مدیران و کارمندان محترم نیازمند است. امید بنده پس از خداوند متعال به همراهی مشفقانه و همکاری مسئولانه تمام ارکان این شرکت است.»

عباسی اظهار داشت: « برنامه ریزی و برنامه محوری، اولویت کاری بنده است و اطمینان دارم با همکارانی که در مجموعه حضور دارند، دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده ممکن و میسر خواهد بود.»

 

آنچه محقق گردیده لطف ایزد و آنچه مانده بضاعت بنده بوده است

مدیرعامل سابق و عضو فعلی هیئت مدیره انرژی سپهر نیز در این مراسم گفت: « صمیمانه از تمام سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مهندس نیکدل رئیس محترم صندوق ذخیره فرهنگیان، سرکارخانم شاهدائی مدیرعامل پتروفرهنگ و تک تک همکارانم در انرژی سپهر که در یکسال گذشته همراه و یاور بنده بوده اند قدردانی نموده و امیدوارم بهترین و بیشترین موفقیت ها را در پیش داشته باشند. همچنین به برادر ارجمندم جناب آقای دکتر عباسی به عنوان سرپرست این مجموع تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی توفیق می نمایم.»
مهندس داود باقری افزود: « در مدت زمانی که توفیق همکاری و همراهی با شما اعضای خانواده بزرگ انرژی سپهر را را داشتم، دستاوردی سترگ حاصل شد و آن تلاش در راستای« پیشرفت میهن» با تمام توان بود. اکنون در آستانه بزرگترین دستاورد 10 ساله این هلدینگ قرار گرفته ایم که به نیکی «سبلان» نام گرفته و به بلندای همت برادران و خواهرانی است که این مدت را در کنار هم گذراندیم و در راه رسیدن به قله موفقیت، تلاش کردیم.
این دستاورد که نوید بخش روزهای روشن این خانواده بزرگ است، به دستان توانمند شما همکاران ارجمندی قامت برافراشته که با دیدگاه ها و رویکردهای متفاوت، به یک باور ایمان داشتید و آن تلاش در راه اهداف متعالی سازمان بود.»
وی در ادامه گفت: « امیدوارم ضمن بهره برداری از پتروشیمی سبلان ، پتروشیمی دنا نیز با جذب سرمایه گذار خارجی در سال آتی در مدار موفقیت های انرژی سپهر قرار گیرد. پتروشیمی سیراف نیز که در معرض تعطیلی کامل قرار داشت، اکنون بر سکوی پرتاب در جهت رفع زمان های از دست رفته گذشته قرار دارد و از آینده دارترین تولید کنندگان محصولات پتروشیمی ایران خواهد شد. شرکت سیتکو نیز با نقشه راه جدید، راه سعادت را در پیش گرفته، از آوردگاه حواشی خارج شده و اکنون نهال نوپای بازار پتروشیمی ایران است. شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان نیز پس از یک دوره وقفه، اکنون در حال تکمیل هتل بزرگ سپهر است تا بر موفقیت های خود بیفزاید. شرکت شیمیایی لاوان نیز ، مسیر رفع مشکلات سنواتی خود را طی می کند و به عنوان فرزند کوچک این خانواده، در حال رشد است. اما این همه ممکن نمی شد مگر با همراهی و همکاری شما عزیزان که به راستی کلمه « همت و غیرت» را بازتعریف کردید.»/دکتر مهدی صادقی سردبیر نبض انرژی/

عضو هیئت مدیره انرژی سپهر در پایان گفت: « ضمن تبریک مجدد به سرپرست جدید، از مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و تمام کارکنان انرژی سپهر و شرکت های تابعه و به خصوص کارگران شریف در سایت های سبلان، دنا و سیراف، تقدیر و تشکر نموده و برای آنان آرزوی توفیق روز افزون می نمایم. اذعان می دارم، آنچه محقق گردیده لطف ایزد و آنچه مانده بضاعت بنده بوده است.»