پ
  • شناسه : 33216
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

وام یک میلیون تومانی کرونا واریز شد

به گزارش نبض‌انرژی، ايسنا : بانک مرکزی اعلام کرد: بالغ بر ۲۱ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۶۳ نفر تاکنون از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی (طی پنج مرحله) بهره مند شده‌اند که مقرر شده اقساط تسهیلات پرداختی طی ۳۱ قسط از حساب یارانه‌ای ایشان کسر شود. بانک مرکزی اعلام کرد: در ادامه حمایت‌های […]

به گزارش نبض‌انرژی،

ايسنا : بانک مرکزی اعلام کرد: بالغ بر ۲۱ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۶۳ نفر تاکنون از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی (طی پنج مرحله) بهره مند شده‌اند که مقرر شده اقساط تسهیلات پرداختی طی ۳۱ قسط از حساب یارانه‌ای ایشان کسر شود.

وام یک میلیون تومانی کرونا واریز شد

بانک مرکزی اعلام کرد: در ادامه حمایت‌های ستاد ملی مدیریت کرونا و سیستم بانکی از یارانه بگیران، تعداد ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۶۵۱  نفر سرپرست خانوار که یارانه معیشتی دریافت می‌کنند و فاقد درآمد ثابت هستند و تعداد ۱۴۷ هزار و ۲۹۲ نفر از یارانه بگیران که در مراحل قبلی موفق به دریافت تسهیلات ۱ میلیون تومانی نشده بودند (مجموعاً ۴ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۱۵ نفر)، از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها(با اخذ پیامک از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) شناسایی و به سیستم بانکی معرفی شدند که تا ساعت ۱۳ پنج شنبه ۱۳‌ آذر ماه ۱۳۹۹ تسهیلات مربوط به حساب ۹۹.۹۶ درصد از افراد یاد شده واریز شده است.

ضمن اینکه امکان واریز تعداد ۱۹۲۸ فقره تسهیلات به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطاها میسر نشده است. بدیهی است در صورت اخذ اطلاعات افراد مشمول جدید در مراحل بعدی (یارانه بگیران معیشتی فاقد درآمد ثابت) از سوی سازمان هدفمند سازی یارانه ها تسهیلات یک میلیون تومانی به حساب متقاضیان متعاقباً واریز خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل پتروشیمی جم و مدیران عامل شرکت‌های تابعه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل پتروشیمی جم و مدیران عامل شرکت‌های تابعه

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل و مدیران پتروشیمی جم با مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌های تابعه روز دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 در سالن کنفرانس عسلویه برگزار شد.

ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
در راستای پیوند صنعت و دانشگاه؛

ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد

تفاهم نامه همکاری فناورانه و دانش بنیان در صنعت روانکار بین مدیر عامل شرکت نفت ایرانول و رئیس دانشگاه صنعتی شریف به امضا رسید.

کمیته برنامه‌ریزی و تحول در پتروشیمی جم برای جهش و افزایش تولید ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
در سال "جهش تولید با مشارکت مردم"؛

کمیته برنامه‌ریزی و تحول در پتروشیمی جم برای جهش و افزایش تولید

کمیته برنامه‌ریزی و تحول پتروشیمی جم با رویکرد حل مسائل و چالش‌ها، روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه 1403 با حضور مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره، عضو جدید هیئت مدیره و جمعی از مدیران مجموعه در سالن کنفرانس عسلویه برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.