استاندار خوزستان خبر داد: ا به گزارش نبض‌انرژی، هواز- استاندار خوزستان گفت: تسهیلات ارزان قیمت به خانوارهای خوزستانی که در بارندگی و آبگرفتگی اخیر دچار آسیب شده اند، پرداخت می شود. به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه در گفتگویی رسانه ایی، به جبران خسارات منازل آسیب‌دیده در بارندگی اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه […]

پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به آسیب دیدگان آبگرفتگی خوزستان

ا

به گزارش نبض‌انرژی،

هواز- استاندار خوزستان گفت: تسهیلات ارزان قیمت به خانوارهای خوزستانی که در بارندگی و آبگرفتگی اخیر دچار آسیب شده اند، پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه در گفتگویی رسانه ایی، به جبران خسارات منازل آسیب‌دیده در بارندگی اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و آب‌گرفتگی‌هایی که در بعضی از مناطق اهواز، بندر امام و شهر چمران ایجاد شد که شهروندان و استانی‌های ما در این خصوص خسارتی را دیده‌اند، با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور که نماینده دولت است، تماس تلفنی در این زمینه صورت گرفت و پیگیری‌هایی توسط استان برای جبران خسارت‌ها و کمک به آسیب دیدگان انجام شد.

وی افزود: امروز «محمدباقر نوبخت» به طور سریع دستورات لازم را در این راستا به «علیرضا تابش» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابلاغ کرد تا این نهاد به نسبت به این امر ورود کند و منازلی را که خسارت دیده‌اند، بررسی و تعیین خسارت کند.

استاندار خوزستان در ادامه اظهار کرد: اعتبارات این خسارت‌ها از محل ماده ۱۲ با مجوز دولت به صورت مساعدت‌ها، وام‌ها، تسهیلات ارزان‌قیمت و قرض الحسنه در اختیار آسیب دیدگان قرار خواهد گرفت.

شریعتی تأکید کرد: فرمانداری‌های اهواز و ماهشهر موظف هستند که با هماهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان به طور سریع شرایط را در این زمینه مهیا کنند تا کارشناسان اعزام شوند و خسارت‌ها را بررسی در این دو شهر کنند.

وی در پایان گفت: مدیریت بحران استان نیز موظف شد که در این راستا پیگیر باشد تا هرچه سریع‌تر این کار اجرایی و عملیاتی شود و آسیب دیدگان از آب‌گرفتگی‌های اخیر به شرایط عادی برگردند.