معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با تلاش راهداران این استان راه ارتباطی ۱۱۹ روستا که بر اثر بارش برف و کولاک اخیر مسدود شده بود، بازگشایی شد. به گزارش نبض‌انرژی، به نقل از  ایسنا، اسماعیل تربره اظهار کرد: تا ساعت ۱۸ عصر امروز دوشنبه ۱۰ آذر راه […]

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با تلاش راهداران این استان راه ارتباطی ۱۱۹ روستا که بر اثر بارش برف و کولاک اخیر مسدود شده بود، بازگشایی شد.

                                                   بازگشایی راه ارتباطی ۱۱۹ روستای استان قزوین

به گزارش نبض‌انرژی،

به نقل از  ایسنا، اسماعیل تربره اظهار کرد: تا ساعت ۱۸ عصر امروز دوشنبه ۱۰ آذر راه ارتباطی ۱۲۶ روستا به‌دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید مسدود بود که با تلاش بی‌وقفه راهداران این آمار اکنون تنها به هفت روستا کاهش یافته است.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته راهداران به‌صورت شبانه روزی با استقرار در راه‌های مسدود شده اقدام به برف‌روبی و بازگشایی مسیر‌ها کردند، خاطرنشان کرد: برای بازگشایی مسیر‌های باقی‌مانده روستایی نیز راهداران، فعالیت خود را ادامه خواهند داد.

تربره ادامه داد: در حال حاضر تردد در تمام راه‌های ارتباطی اصلی استان جریان دارد، اما در گردنه‌ها و ارتفاعات عبور و مرور خودرو‌ها تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: در برف چند روز اخیر هزار و ۸۶۰ تُن ماسه و نمک برای برف‌روبی مسیر‌های پوشیده از برف مصرف شد.