به گزارش نبض‌انرژی،به نقل از ایرنا، محمد رضایی مدیرکل امنیتی استانداری کردستان گفت: منشاء نور و صدای شنیده شده مربوط به عمل احتراق و تخلیه گاز در پتروشیمی بود. این صدا منجر به ترس و وحشت اهالی شد اما این قبیل موارد به صورت طبیعی اتفاق می‌افتد. معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی […]

به گزارش نبض‌انرژی،به نقل از ایرنا، محمد رضایی مدیرکل امنیتی استانداری کردستان گفت: منشاء نور و صدای شنیده شده مربوط به عمل احتراق و تخلیه گاز در پتروشیمی بود. این صدا منجر به ترس و وحشت اهالی شد اما این قبیل موارد به صورت طبیعی اتفاق می‌افتد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج نیز اظهار کرد: صدایی که شب گذشته در شهر شنیده شد مربوط به شرکت پتروشیمی و یک اتفاق طبیعی است.

صالح زندی بیان کرد: در صنعت پتروشیمی گاهی اوقات برای تخلیه گاز محبوس در لوله‌ها به آتش زدن و خارج کردن آن اقدام می‌کنند که این امر چند بار دیگر هم در پتروشیمی کردستان انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اجرای طرح ممنوعیت تردد و کاهش صدای خودروها به دلیل محدودیت‌های کرونایی، نور و صدای سیستم تریپ پتروشیمی محسوس‌تر از دفعات قبل بود البته جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص نیست.