مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی کشور درباره بارندگی‌های پیش رو در استان خوزستان، این شرکت برای مقابله با تبعات سیلاب‌های احتمالی آماده است. به گزارش نبض‌انرژی، به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ امروز (شنبه، هشتم آذرماه) در نشست کمیته بحران این شرکت افزود: […]

آمادگی اروندان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی کشور درباره بارندگی‌های پیش رو در استان خوزستان، این شرکت برای مقابله با تبعات سیلاب‌های احتمالی آماده است.

به گزارش نبض‌انرژی،

به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، جهانگیر پورهنگ امروز (شنبه، هشتم آذرماه) در نشست کمیته بحران این شرکت افزود: بررسی‌های لازم به‌منظور مقابله با سیلاب‌های احتمالی به عمل آمده و تجهیزات کاربردی آماده به‌کار هستند.

وی ضرورت اهتمام ویژه به مناطق همجوار تأسیسات را در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی در حد امکانات شرکت یادآور شد و با توجه به موقعیت عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان، حفاظت از محیط زیست در گستره فعالیت شرکت در غرب کارون را مورد تأکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری و مقابله با بیماری کووید- ۱۹، گفت: سلامت نیروهای انسانی به‌عنوان سرمایه ارزشمند شرکت در اولویت کار است و به همین منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به جد مورد توجه همه همکاران قرار گیرد.

پورهنگ افزود: در این زمینه به تشخیص مدیران مربوط حضور کارکنان ستادی در محل کار به حداقل رسیده و برای کارکنان عملیاتی نیز نسبت به افزایش شمار سرویس‌های ایاب و ذهاب کارکنان با هدف افزایش فاصله اجتماعی اقدام می‌شود.

در این نشست مدیران مناطق عملیاتی و سرپرستان اچ‌اس‌ئی و رئیس حراست شرکت گزارشی درباره رعایت دستورعمل‌های بهداشتی در موضوع شیوع ویروس کرونا و آمادگی تجهیزاتی و عملیاتی در شرایط احتمالی ناشی از بارندگی ارائه کردند.