گروه «کتائب حزب الله» عراق تاکید کرد که همکاری میان عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده همه آنها را در معرض انتقام و پاسخ قرار می‌دهد و بهای جنایات آنها باید گزاف باشد. به گزارش نبض‌انرژی، العالم-عراق گروه «کتائب حزب الله» از گروه‌های عضو سازمان الحشد الشعبی عراق هم با صدور […]

گروه «کتائب حزب الله» عراق تاکید کرد که همکاری میان عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده همه آنها را در معرض انتقام و پاسخ قرار می‌دهد و بهای جنایات آنها باید گزاف باشد.

به گزارش نبض‌انرژی،

العالم-عراق

گروه «کتائب حزب الله» از گروه‌های عضو سازمان الحشد الشعبی عراق هم با صدور بیانیه‌ای ترور شهید «محسن فخری زاده» را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است:« ترور شهید فخری زاده در راستای سلسله جنایاتی است که ظرفیت‌های علمی نزد ملت‌های عربی و اسلامی را هدف گرفته است.»

کتائب حزب الله گفت:« سابقه کیفری محور صهیونیستی، سعودی-آمریکایی سنگین شده است و بهای جنایات آنها باید گزاف باشد به گونه‌ای که ارکانشان را نابود کند.»

بر اساس این بیانیه، عملیات ترور و حمله به دانشمندان و رهبران مقاومت، یکی از صفحات سیاه توطئه شیطانی و خصمانه علیه ملت‌های مقاومت است.

کتائب حزب الله تاکید کرد:« همکاری میان عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری زاده همه آنها را در معرض انتقام و پاسخ قرار می‌دهد.»

حسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر روز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت به شهادت رسید.

فارس