کاهش تقاضا و قیمت عمدتا به دلیل بیماری کوید 19 و جنگ قیمتی کشورها، باعث شده روز به روز بر تعداد شرکتهای ورشکسته آمریکا اضافه شود. به گزارش نبض‌انرژی،  به نقل از راشاتودی صنعت نفت آمریکا به رغم اقدامات بسیار جدی که از سوی این کشور برای مقابله با اثرات ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ […]

کاهش تقاضا و قیمت عمدتا به دلیل بیماری کوید 19 و جنگ قیمتی کشورها، باعث شده روز به روز بر تعداد شرکتهای ورشکسته آمریکا اضافه شود.

افزایش روز به روز شرکت های ورشکسته صنعت نفت آمریکا

به گزارش نبض‌انرژی،

 به نقل از راشاتودی صنعت نفت آمریکا به رغم اقدامات بسیار جدی که از سوی این کشور برای مقابله با اثرات ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ اعمال می کند، شرایط بسیار سختی را می گذراند.

صنعت نفت آمریکا در تلاش است تا کاهش تقاضای ناشی از بیماری کووید ۱۹ را کاهش دهند به همین منظور برخی شرکت ها بسیاری از بخش ها را در هم ادغام کرده اند این در حالی است که برخی دیگر نیز به منظور جلوگیری از ورشکستگی درخواست کمک کرده اند.

این مشکلات صنعت نفت آمریکا در حالی است که این صنعت طبق تصمیم این کشور مالیات کمتری پرداخت می کند و از کمک‌های دولتی و نیز بخشودگی جرایم تسهیلات برخوردار است آمریکا تلاش کرده با اجرای برنامه های ویژه از اخراج کارمندان این صنعت که در اثر بیماری کووید ۱۹ به مشکل برخورده اند کمک کند.

بر اساس این گزارش ورشکستگی صنعت نفت شیل آمریکا که از سه ماهه دوم امسال به طور جدی آغاز شده همچنان ادامه دارد بیشترین عامل آن کاهش تقاضا در اثر بیماری کووید ۱۹ و جنگ قیمتی است که بین عربستان روسیه اتفاق افتاده و باعث کاهش قیمت نفت شده است.

کاهش حفاری ها و سرمایه گذاری ها در صنعت نفت آمریکا  در فاصله ماه‌های آوریل تا ژوئن اتفاق افتاده باعث شده هزاران شغل طی شش ماه گذشته از بین برود و امکان دارد که این شغل ها هرگز به صنعت نفت آمریکا برنگردد.